حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : به ديدن يكديگر رويد تا يكديگر را دوست داشته باشيد و دست يكديگر را بفشاريد و به هم خشم نگيريد.


» » » » تجهیزات سازمان آتش‌نشانی اردبیل بروز رسانی می‌شود

شهردار اردبیل گفت: با وجود تنگناهای مالی تجهیزات و امکانات سازمان آتش‌نشانی اردبیل به صورت مستمر بروز رسانی می‌شود.

...

کاوش نیوز: حمید لطف‌اللهیان افزود: آتش‌نشانان و فعالان حوزه ارتقای خدمات ایمنی نقش مهمی در پیشگیری و کاهش حوادث دارند و با توجه به نیازمندی‌های موجود امکانات سازمان آتش‌نشانی در اردبیل به صورت مداوم بروز رسانی می‌شود.

وی بیان کرد: احداث ۲ ایستگاه جدید آتش‌نشانی در اردبیل، توجه به تهیه وسایل و تجهیزات آتش‌نشانان و ارتقای ماشین‌آلات موجود پیش از این انجام شده و با توجه به اهمیت موضوع بروزرسانی‌های این بخش همچنان ادامه خواهد یافت.

شهردار اردبیل ادامه داد: بخش‌های خدمات‌رسان شهری در نوک پیکان خدمات رسانی به آحاد مردم قرار دارند و شهروندان نیز انتظارات ویژه‌ای از همکاران و فعالان این بخش دارند.

وی با گرامیداشت روز آتش‌نشانی و ایمنی افزود: آتش‌نشانان مظهر ایثار و فداکاری هستند و این روز یادآور ایثارگری انسان‌هایی است که برای ارتقای ایمنی و آسایش شهروندان جان خود را به خطر می‌اندازند.

لطف‌اللهیان با اشاره به مشکلات مدیریت شهری گفت: در نوسانات اقتصادی و افزایش چند برابری قیمت مصالح و ابزارهای لازم به منظور توسعه امور عمرانی و یا بهسازی مسیرها مدیریت شهری اردبیل با مشکلاتی مواجه شده اما در تلاش هستیم تا خدمات مورد انتظار همچنان با سرعت و کیفیت لازم در نقاط مختلف شهر تداوم داشته باشد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.