حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بالاترین درجه بهشت فردوس است و اگر چیزی از خدا می خواهید فردوس را طلب کنید.


» » » » هتل ها و مراکز اقامتی استان اردبیل بهسازی می شوند

هتل ها و مراکز اقامتی استان اردبیل بهسازی می شوندمعاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: تعدادی از هتل ها ،هتل آپارتمان ها و مراکز اقامتی این استان که از استحکام لازم برخوردار نیستند بهسازی و نوسازی می شوند .

...

کاوش نیوز: بهروز ندایی در جلسه کارگروه گردشگری استان افزود: دولت تدبیر وامید استحکام بناها اعم از مسکونی ،تجاری،آموزشی و مراکز اقامتی را با پرداخت تسهیلات کم بهره مورد تاکید قرار داده و ضروری است دستگاه های مربوطه نسبت به بازسازی مراکز فاقد استحکام اقدام کنند.
وی اظهار کرد: برای استحکام این بناها باید ضمن رعایت استانداردهای لازم از سخت گیری های بی مورد پرهیز شود.
وی با بیان اینکه مقاوم سازی اماکن عمومی در استان ضرروی است افزود: بیمارستان ها،اورژانس ها و مکان های آسیب پذیر باید در اولویت مقاوم سازی باشند تا در صورت بروز حادثه شاهد اتفاق ناگواری در این مراکز حساس نباشیم.
ندایی گفت: استان اردبیل یک استان حادثه خیز است و احتمال بروز حوادث طبیعی از قبیل سیل ،زلزله ،آتش سوزی و طوفان در این استان بیشتر است و می توان با اطلاع رسانی و آموزش و مقاوم سازی و بازسازی نقاط حادثه خیز از خسارات حوادث احتمالی پیشگیری کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل اضافه کرد: در بحث پیشگیری اطلاع رسانی اداره هواشناسی، صدا و سیما و مطبوعات بسیار مهم است و لازم است از طریق این ادارات و نهاد ها آموزش های لازم به شهروندان برای پیشگیری و کاهش خسارات ناشی از حوادث طبیعی ارائه شود.
استان اردبیل جز 10 استان کشور در زمینه فراوانی وقوع حوادث طبیعی به شمار می رود و هر از گاهی بروز حادثه هایی مانند زمین لرزه، رانش زمین، سیل، خشکسالی، صاعقه، طوفان، سرمازدگی، برف سنگین، سرما و یخبندان شدید خسارت و تلفاتی بر جای می گذارد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.