حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بالاترین درجه بهشت فردوس است و اگر چیزی از خدا می خواهید فردوس را طلب کنید.


» » » » چهارشنبه سوری امسال بدون آتش سوزی در ارومیه پایان یافت

چهارشنبه سوری امسال بدون آتش سوزی در ارومیه پایان یافتمدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: امروز /سه شنبه/ که آیین موسوم به چهارشنبه سوری در این شهر برگزار شد، مورد خاصی از آتش سوزی نبود و روز و شب آرامی را پشت سر گذاشتیم.

...

کاوش نیوز: ابراهیم شاد قوشچی افزود: ماموران این سازمان در نقاط مختلف شهر از جمله عطایی، مرکز، خیابان امام، اول شمالی، سومون آباد و خیام مستقر بودند تا در صورت بروز آتش سوزی یا مشکل حاد ایمنی به سرعت در محل مستقر شوند.
وی اضافه کرد: علاوه بر آن چهار اکیپ آتش نشانی سیار شامل خودروها و موتورسیکلت ها امروز و امشب در سطح شهر گشت می زدند تا در صورت لزوم و بروز آتش سوزی به موقع در محل حاضر شوند.
وی اظهار کرد: با وجود تدابیر اندیشیده شده، مورد خاصی از بروز آتش سوزی منزل، مغازه یا خودرو در ارومیه نداشتیم و ایمنی قابل توجهی در آیین چهارشنبه سوری امسال در این شهر مشاهده شد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از مردم این شهر که برای ایجاد ایمنی بیشتر تلاش کردند، قدردانی کرد.
شاد قوشچی ابراز امیدواری کرد که در روزهای پایانی سال و آغازین سال آینده نیز شاهد بروز حوادث قابل توجه در ارومیه نباشیم.
در حدود یک دهه گذشته استفاده از مواد محترقه در جشن های آخر سال در کشور بسیار زیاد شده و تنها در سال گذشته هشت نفر در کشور بر اثر این امر جان خود را از دست داده بودند.
چهارشنبه آخر سال از ایامی است که مردم آذربایجان غربی باشکوه خاصی آن را گرامی داشته و اهمیت زیادی به آن می دهند؛ اگرچه در سال های اخیر این گرامیداشت با رفتارهای پرخطر و مخاطره آمیزی همراه شده و فوتی و معلولیت هایی را نیز به دنبال داشته است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.