حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : همه كمال در سه چيز است : 1ـ فهم عميق در دين 2ـ صبر بر مصيبت و ناگوارى 3ـ اندازه گيرى خرج زندگانى


» » » » تصادف در کرمان موجب مصدومیت پنج نفر شد

مدیرعامل سازمان آتشنشانی کرمان:

تصادف در کرمان موجب مصدومیت پنج نفر شد

مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از وقوع تصادف 2 دستگاه خودرو سواری ال 90 و پراید شامگاه جمعه در این شهر خبر داد و گفت: مصدومان بوسیله آتشنشانان از خودرو خارج و رهاسازی شدند.

...

کاوش نیوز: علی عسکری محل این حادثه را خیابان سرباز کرمان اعلام کرد و افزود: پس از رسیدن آتشنشانان به محل حادثه از حریق احتمالی دستگاه خودرو سواری ال 90 و پراید جلوگیری کردند و مصدومان نیز به بیمارستان منتقل شدند.
وی تصریح کرد: 2 خودرو به شدت با یکدیگر برخورد کرده بودند لذا با انجام یکسری اقدامات امداد و نجات پنج نفر مصدوم این حادثه بوسیله آتشنشانان از داخل آن خارج شدند.
مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان گفت: با توجه به شدت حادثه بلافاصله یک دستگاه خودرو امداد و نجات و یک دستگاه خودرو اطفای حریق این سازمان از 2 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: آتش نشانان طی تماس تلفنی در ساعت21 و 52 دقیقه شامگاه جمعه به ستاد مرکز فرماندهی عملیات (125) این سازمان از تصادف این 2 خودرو آگاه شدند.
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان دارای 10 ایستگاه در این شهر است که وظیفه اطفای حریق و امداد و نجات را برعهده دارند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.