حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بالاترین درجه بهشت فردوس است و اگر چیزی از خدا می خواهید فردوس را طلب کنید.


» » » » آتش سوزی یک کارخانه در کرمان مهار شد

 آتش سوزی یک کارخانه در کرمان مهار شدمدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: آتش سوزی امروز(سه شنبه) یک واحد کارخانه صنعتی در محور کرمان به باغین با تلاش آتش نشانان به سرعت مهار و از سرایت آتش به دیگر نقاط جلوگیری شد.

...

کاوش نیوز: علی عسکری افزود: این آتش سوزی در کارخانه صنعتی شکوفا صنعت پویا رخ داد لذا پس از تماس تلفنی با مرکز عملیات 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، تیم های اطفای حریق در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار داشت: آتش سوزی از محل انبار مواد شیمیایی و رنگ با قدرت آتش گیری فراوان آغاز شده و به سرعت در حال گسترش به سایر قسمت های این کارخانه بود که پس از تلاش همه جانبه آتش نشانان، این آتش سوزی مهار شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: با وجود شدت این حادثه 15 آتش نشان و چهار دستگاه خودرو اطفای حریق به محل این حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به نداشتن خسارت جانی این حادثه، افزود: علت آتش سوزی کارخانه صنعتی شکوفا صنعت پویا توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در حال بررسی است.

عسکری همچنین از مردم و صاحبان واحدهای صنعتی و معدنی خواست نکات ایمنی را در کارخانه ها به خصوص در چینش انبارهای حاوی مواد قابل اشتعال رعایت کنند.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از دستگاه های امدادرسان و دارای 10 ایستگاه است که وظیفه اطفای حریق و امداد و نجات را در این شهر برعهده دارند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.