حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : به مردم بگوييد بهتر از آن چيزى كه می خواهيد به شما بگويند.


» » » » ۲۳ عملیات امداد و نجات خارج از محدوده شهری سنندج انجام شد

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از انجام ۲۳ عملیات امداد و نجات خارج از محدوده شهری از اول امسال تاکنون (چهار ماه) توسط ماموران و آتش نشانان این سازمان خبر داد.

...

کاوش نیوز: سهیل فضل وزیری اظهار داشت: این سازمان به عنوان یک سازمان امدادرسان همواره از تمام توان و ظرفیت خود در زمان بروز حوادث و در راستای کاهش خسارت جانی و مالی شهروندان استفاده می‌کند.

وی افزود: شهروندان همواره در زمان وقوع هر گونه حوادثی از طریق تلفن 125 از آتش نشانی درخواست امداد رسانی دارند و ماموران  این سازمان هم از هیچ کمکی در زمان بروز حوادث دریغ نمی‌کنند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: براساس  بندهای ۳ و ۴ ماده ۱۶ آیین نامه مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی عملیات اطفای حریق، امداد، نجات و رهاسازی در شهرها و حومه به عهده سازمان آتش نشانی و در خارج از محدوده شهرها در حیطه وظایف سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر است.

وی اضافه کرد: در مواقع ضروری و بحرانی و به تشخیص، مسئولیت و دستور استاندار و فرماندار به عنوان مدیر بحران استان و شهرستان، شهرداری نیز مشابه سایر دستگاه‌ها، به عنوان پشتیبان موظف به امداد رسانی در نقاط اعلام شده، است.

فضل وزیری یادآور شد: در همین راستا ۲۳ عملیات امداد و نجات خارج از محدوده شهری از ابتدای سال جاری تاکنون توسط امدادگران سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج انجام شده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.