حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : بپرهیز از این که خود را برای دیگران بیارایی و با انجام گناه به جنگ با خدا برخیزی


» » » » 100 درصد عوارض ایمنی به حساب سازمان آتش‌نشانی واریز می‌شود

با تصویب ردیف هزینه ای بودجه سال 97 شهرداری تهران؛

100 درصد عوارض ایمنی به حساب سازمان آتش‌نشانی واریز می‌شود

100 درصد عوارض ایمنی به حساب سازمان آتش‌نشانی واریز می‌شودسخنگوی شورای شهر تهران گفت: با تصویب اعضای شورای اسلامی شهر تهران، 100 درصد عوارض ایمنی به حساب سازمان آتش‌نشانی واریز می‌شود تا این سازمان نیز هزینه را صرفا صرف احداث ایستگاه و خرید تجهیزات کند.

...

کاوش نیوز: علی اعطا پس از پایان چهل و پنجمین جلسه شورای شهر که به بررسی ردیف هزینه ای بودجه سال 97 شهرداری تهران اختصاص داشت، در جمع خبرنگاران درباره تبصره‌های مصوب جلسه افزود: در جلسه شورای شهر بحث تصویب سقف درآمدی شهرداری در شش حوزه مأموریتی روی میز بررسی قرار گرفت، افزود: در این جلسه شهرداری موظف شد در اجرای مأموریت‌های محوله در سال 97 به میزان 5 درصد قیمت‌ تمام شده خدمات را کاهش دهد.
وی گفت: در حوزه نظارت نیز شهرداری مکلف شد عملکرد بودجه را از طریق یک سامانه در اختیار شهروندان و اعضای شورای شهر قرار دهد تا زمینه نظارت همگانی فراهم شود.
اعطا با بیان اینکه در سال 91 شورای شهر وقت، مصوبه‌ای در خصوص اخذ عوارض ایمنی از ساختمان‌ها داشته است گفت: این موضوع در یکی از تبصره‌های امروز نیز دیده شد اما در این تبصره قید شد که 100 درصد عوارض ایمنی به حساب سازمان آتش‌نشانی واریز شود تا این سازمان نیز هزینه را صرفا صرف احداث ایستگاه و خرید تجهیزات کند.
سخنگوی شورای شهر تهران عنوان کرد: در یکی از تبصره‌ها نیز شهرداری موظف شد درآمد حاصله از وصول جرائم را برای حفظ و گسترش فضای سبز در چند منطقه کم برخودار که سرانه فضای سبز مناسبی ندارند، با اولویت خرید باغات صرف کند.
وی درباره اعتراض رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به کاهش بودجه فرهنگی پایتخت نیز گفت: بودجه انقباضی بسته شده و در تبصره‌ای مشخص شد که همه معاونت‌ها باید سه و نیم درصد از درآمدهای خود را در راستای فرهنگ ‌سازی برای جبران کاهش بودجه معاونت فرهنگی و اجتماعی صرف کنند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران درباره تصویب 45 میلیارد تومان بودجه در اختیار شهردار نیز با بیان اینکه بعد از بررسی ردیف‌های بودجه به این سوال پاسخ می‌دهم؛ خاطر نشان کرد: نظارت بر بودجه و تبصره‌ها وجود دارد و بحث نظارت گریزی در این بودجه 45 میلیارد تومانی مطرح نیست.
وی با بیان اینکه یکی از مسائل چالش برانگیز این جلسه درباره باز پرداخت بدهی‌ها به بانک‌ها و پیمانکاران بود گفت:‌ در این تبصره به شهرداری مجوز داده شد تا سقف معینی نسبت به فروش و تهاتر املاک اقدام کند البته با رأی اعضای شورای شهر مقرر شد تا لیست املاک قبل از تهاتر به تایید شورای شهر برسد.
اعضای شورای اسلامی شهر تهران در چهل و پنجمین جلسه خود ردیف هزینه ای بودجه 17 هزار و 500 میلیارد تومانی سال 97 شهرداری تهران را بررسی کردند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.