حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : به درستي كه من مرگ را جز سعادت نمي بينم و زندگي با ستمكاران را جز محنت نمي دانم.


» » » » استفاده از تحقیق دانشگاهها کیفیت پروژه ها را افزایش می دهد

 استفاده از تحقیق دانشگاهها کیفیت پروژه ها را افزایش می دهدمعاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: استفاده از تحقیق و روش های نوین به دست آمده در دانشگاه ها، برای افزایش کیفیت طرح های عمرانی نباید فراموش شود.

...

کاوش نیوز: مهرداد سلطانی افزود: زنجان می تواند با ارتقای کیفیت مصالح پیش ساخته، به یکی از استان های مطرح کشور تبدیل شود.
وی یادآور شد: طرح های بسیاری در دانشگاه ها در خصوص تولید روش های تولید مصالح پیش ساخته به دست آمده و به روز رسانی شده اند که بسیار متفاوت تر از شیوه های قبلی هستند.
سلطانی اظهار کرد: در این طرح ها و شیوه های جدید، مصالح ارزان تر، پایدار تر و مقاوم تری نسبت به شیوه های قبلی تولید می شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: استان اختیار استقبال از این روش های حاصل از تحقیق و توسعه برای افزایش کیفیت طرح های عمرانی را دارد.
وی تاکید کرد: به حتم نباید سراغ روش های قبلی رفت، در حالی که امروز طرح هایی با قیمت های کمتر و مقاومت بیشتر وجود دارند و می توان از آنها استفاده کرد.
سلطانی خاطر نشان کرد: در استان هر تصمیمی که مغایر با مقررات نظام ملی ساختمان نداشته باشد، می توان گرفت و اجرا کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: به حتم استفاده از این روش های نوین مصالح پیش ساخته، علاوه بر ارتقای کیفیت بنا، هزینه ساخت و ساز را کاهش و پایداری سازه را افزایش می دهد.
هم اکنون در زنجان بتن سبک، بتن آماده و پلیمرهای مقاومتر از فولاد تولید می شود که کیفیت بالای آنها در مقایسه با مصالح سابق اثبات و حتی به عنوان طرح های علمی به ثبت رسیده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.