حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : اگر نفس خود را به کاری مشغول نکنی او تو را مشغول می کند.


» » » » 130 واحد تولیدکننده مصالح ساختمانی کرمانشاه تحت نظارت اداره استاندارد هستند

130 واحد تولیدکننده مصالح ساختمانی کرمانشاه تحت نظارت اداره استاندارد هستندمدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت: 130 واحد تولید کننده مصالح ساختمانی استان هم اکنون زیرنظارت و پوشش اداره کل استاندارد کرمانشاه قرار دارند.

...

کاوش نیوز: محمودرضا نیازی اظهار کرد: تاکنون تعداد 100 پروانه کاربرد علامت استاندارد، برای فرآورده های صنعت ساختمان در استان کرمانشاه صادر شده است.
وی همچنین بر لزوم استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در بازسازی مناطق زلزله زده تاکید کرد و گفت: با توجه به قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد هرگونه تولید و توزیع کالاهای مشمول استاندارد اجباری بدون داشتن پروانه استاندارد ممنوع است.
نیازی خاطرنشان کرد: به جهت صیانت از ایمنی و سلامت مردم با تولید وعرضه کنندگان مصالح ساختمانی غیراستاندارد برخورد خواهد شد.
مدیرکل استاندارد کرمانشاه در ادامه افزود: با توجه به ورود به مرحله اسکان دائم و افزایش تقاضا برای مصالح ساختمانی در مناطق زلزه زده، این اداره کل تمام توان کارشناسی خود را برای نظارت بر فرآورده های ساختمانی در مناطق زلزله زده به کار گرفته است.
وی یادآوری کرد: در بازرسی های میدانی کارشناسان اداره استاندارد از مناطق زلزله زده، مشخص شد که علاوه بر واحدهای دارای پروانه استاندارد، تعدادی واحد کارگاهی نیز اقدام به تولید بتن آماده و سنگ دانه مورد مصرف در بتن می کنند.
نیازی ادامه داد: به منظور گسترش چتر نظارتی، جلوگیری از عرضه کالاهای فاقد نشان استاندارد و کنترل کیفیت مصالح ساختمانی مورد استفاده در بازسازی مناطق زلزله زده نسبت به نمونه برداری تصادفی از تولیدات واحدهای تحت پوشش اقدام خواهد شد.
این مقام مسئول تصریح کرد: با تشکیل گشت مشترک متشکل از کارشناسان فرمانداریهای مناطق، سازمان صنعت و معدن، اتاق اصناف، اداره کل تعزیرات و با محوریت اداره کل استاندارد از واحدهای تولیدی منطقه و مصالح ساختمانی دپو شده نمونه برداری انجام می گیرد.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیش از 100 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده اند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.