حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : پنهان كننده كار نيك (پاداشش) برابر هفتاد حسنه است و آشكاركننده كار بد سـرافكنـده است و پنهان كننـده كـار بـد آمـرزيـده است.


» » » » ایام عید قیمت مواد غذایی در استان اردبیل افزایش نمی یاید

ایام عید قیمت مواد غذایی در استان اردبیل افزایش نمی یایدمعاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: قیمت مواد غذایی و میوه در استان تا 30 فرودین ماه افزایش نمی یابد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف برخورد قانونی خواهد شد.

...

کاوش نیوز: بهمن حسین زاده روز سه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان افزود: تعزیرات حکومتی و دیگر نهادهای مسئول موظف هستند نظارت مناسبی بر بازار داشته باشند تا گرانفروشی و کم فروشی به حداقل برسد.
وی بااشاره به این که توزیع میوه شب عید از فردا در 100 نقطه شهرستان های استان توزیع می شود،بیان کرد: 900تن پرتقال و 450تن سیب برای توزیع در غرفه های مد نظر آماده شده و در صورت نیاز هم تعداد غرفه ها اضافه می شود تا مردم بیشتر در صف نباشند .
وی درباره قیمت مصوب میوه های شب عید افزود: پرتقال به قیمت 1500 تومان و سیب به قیمت 1700 تومان در مناطق مختلف استان توزیع می شود تا بازار به تعادل برسد .
غلامرضا میرزا حسینی مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل هم در این جلسه گفت: میوه های خریداری شده از کیفیت بالایی برخوردار بوده و میزان ماندگاری آنها تا آخر اردیبهشت ماه سال جدید است.
وی افزود: سیب خریداری شده تولیدی استان اردبیل و پرتقال هم تولید شمال کشور می باشد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.