حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : بپرهیز از این که خود را برای دیگران بیارایی و با انجام گناه به جنگ با خدا برخیزی


» » » » استفاده از دستاورد علمی جوانان مانع اعتراض های خیابانی می شود

استفاده از دستاورد علمی جوانان مانع اعتراض های خیابانی می شوداستاندار زنجان بر مبارزه با تفکرات مانع رشد و توسعه استان تاکید کرد و گفت: بهره گیری از دستاوردهای علمی و پژوهشی جوانان کارآفرین از شیشه شکستن و اعتراض های خیابانی جلوگیری می کند.

...

کاوش نیوز: اسدالله درویش امیری در جمع شماری از جوانان کارآفرین و مدیران شرکت های دانش بنیان استان زنجان افزود: هرچه این جوانان در حوزه دانش بنیان فعالیت کرده اند، ثمره شایستگی خود آنان بوده و دولتمردان شرایطی برای آنان فراهم نکرده اند.
وی یادآور شد: دانش، خلاقیت و نگاه بلندمدت شرکت های دانش بنیان و کارآفرینان، موجب امیدواری به آینده کشور می شود.
درویش امیری اظهار امیدواری کرد، راه اندازی پارک علم و فناوری در این استان، محلی برای جذب مخترعان، کارآفرینان، متخصصان و دانشمندان جوان و توسعه گرای این استان برای فعالیت های کارآفرینی شود.
استاندار زنجان به دریافت مجوز راه اندازی پارک جامع علم و فناوری استان در فروردین سال جاری اشاره کرد و گفت: من با تفکر مانع فعالیت شرکت های دانش بنیان و جوانان کارآفرین در حال مبارزه هستم، باید فضا را برای رشد و توسعه استان مهیا و فراهم ساخت.
معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم هم در ادامه این مراسم گفت: بخشی از مشکلات شرکت های دانش بنیان به خاطر نبود همین پارک علم و فناوری است و با شروع به کار پارک، بخشی از مشکلات مربوط به بیمه و مکان منتفی می شود.
مهدی کشمیری اضافه کرد: 2 گروه فعالیت و رونق شکل گیری پارک را تسریع می کنند، یکی شرکت های دخیل در تامین زیر ساخت ها و دیگری مسئولان و مدیران درگیر با فضای کسب و کار از جمله امور مالیاتی و بیمه محسوب می شوند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.