حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : به ديدن يكديگر رويد تا يكديگر را دوست داشته باشيد و دست يكديگر را بفشاريد و به هم خشم نگيريد.


» » » » ۱۹ هزار تن آسفالت برای مناسب سازی معابر خمین پخش شد

شهردار خمین گفت: ۱۹ هزار و ۲۵ تن آسفالت امسال به منظور ترمیم و بهسازی معابر زادگاه امام راحل در ۲ کارگاه پخت آسفالت این شهرستان تولید و در سطح خیابان‌ها و گذرگاه‌ها پخش شده است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: «ابوالفضل مرتضیان» افزود: کارگاه تولید آسفالت خمین نیازهای این شهر را در خصوص شن، ماسه، آسفالت و کف‌پوش تامین می‌کند.

وی ادامه داد: ۲۴ هزار ۲۲۲ تن ماسه شکسته، چهار هزار و ۱۹۱ تن شن بادامی، ۲هزار و ۳۴۵ تن شن نخودی و ۹ هزار و ۳۷۸ تن ماسه بادی یا طبیعی امسال در کارگاه‌های شهرداری خمین تولید و برای عمران شهری مصرف شد.

شهردار خمین بیان کرد: ۵۵ هزار و ۳۷۱ تن سنگ لاشه و ۹ هزار و ۸۱ بیس نیز در کارگاه  آسفالت این شهر تولید شده است.

مرتضیان اظهارداشت: آسفالت پیاده‌روهای خیابان ساحلی شمالی خمین نیز امسال با گستره چهارهزار مترمربع و با هدف بازآفرینی شهری در مناطق ناکارآمد اجرا شد.

وی اضافه کرد: نقشه اجرایی خانه گفتمان شهری به‌منظور آغاز این طرح به‌طول ۳۸۱ مترمربع و با سبک معماری سنتی، ایرانی و اسلامی تهیه شده است.

شهردار خمین گفت: مناسب‌سازی ۶ هزار مترمربع در پارک‌های ۷۲ تن، پنج هزارو ۶۰۰ مترمربع در پارک فرهنگسرا و ۳۶۶ متر مناسب‌سازی در پیاده‌روهای خیابان کشاورز امسال در راستای مناسب‌سازی شهر و رفع مشکلات تردد معلولان اجرا شده است.

مرتضیان بیان کرد: مناسب‌سازی و اجرای کف‌فرش پیاده‌روهای بلوار صدوقی و بلوار جانبازان، اجرای خط ویژه نابینایان و اصلاح جوی‌ها و جداول و اختلاف سطوح در این پیاده‌روهای خمین  از برنامه‌های بازآفرینی شهری در سال آتی است.

وی محدوده شهری خمین را یک‌هزار و ۲۵۲ هکتار بیان کرد و افزود: ۲۰ محله در این شهر وجود دارد که ۱۳ محله آن در حوزه بازآفرینی شهری قرار دارد.

شهردار خمین ادامه داد: ۲۳۸ هکتار معادل ۲۰ درصد از مساحت شهر در محدوده بازآفرینی شهری است و ۳۰ درصد از جمعیت شهری در این محله‌ها ساکن هستند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.