حدیث روز :
امام مهدی (عج) می فرماید : هنگام ظهور فرج را خدا می داند و بس و هر که برای ظهور من وقتی تعیین کند دروزغگو است.


» » » » سفر نوروزی به شهرستان خمین ممنوع است

 سفر نوروزی به شهرستان خمین ممنوع استفرماندار خمین گفت: زادگاه امام راحل در فهرست رنگ‌بندی کرونا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شرایط نارنجی قرار دارد و برابر اعلام ستاد ملی کرونا سفرهای نوروزی به این شهرستان ممنوع است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: «احمد طهرانی» افزود: برابر مصوبات ستاد ملی کرونا زادگاه امام راحل از امروز تا ۱۵ فروردین ماه سال آتی مشمول طرح ممنوعیت  تردد خودرو با پلاک غیر بومی است و متخلفان مشمول جریمه هستند.

وی بیان کرد: در صورت مشاهده خودروهای با پلاک غیر بومی، علاوه بر توقیف وسیله نقلیه  از سوی پلیس راه، راننده خاطی مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی می‌شود.

فرماندار خمین از شهروندان درخواست کرد: به‌منظور پیشگیری از انتقال و شیوع بیشتر ویروس کرونا در آستانه سال نو اطلاع رسانی مناسب را به خویشان و آشنایان در خصوص ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی به زادگاه امام راحل داشته باشند.

طهرانی بیان کرد: رعایت توصیه‌های بهداشتی ،پویش «ماندن در منزل و نه به مسافرت» و خودداری از حضور در  مراکز پر جمعیت در ایام نوروز برای مردم خمین که در جدول رنگ‌بندی مناطق نارنجی کرونا هستند، ضروری است و نیاز است در چهارشنبه پایانی سال نیز مردم از ایجاد تجمع در معابر شهری خودداری کرده و در خصوص پیشگیری از حوادث ناگوار فعالانه عمل کنند.

وی تاکید کرد: شکست کرونا و بازگشت آرامش به شهرستان در گرو همکاری مردم و مسئولان است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.