حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : کسی که از گناه توبه کرده مانند کسی است که گناه نکرده است.


» » » » مرز باشماق مریوان قابلیت تبدیل به شاهراه اقتصادی کشور را دارد

نماینده شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مرز بین المللی باشماق مریوان ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه استان است و می‌توان از این پتانسیل در راستای ایجاد شاهراه اقتصادی به نفع کشور استفاده کرد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: شیوا قاسمی‌پور روز سه‌شنبه در جلسه شورای اداری کردستان و تجلیل از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی اظهار داشت: اگر ظرفیت مرز باشماق را در سطح ملی مطرح کنیم، می‌توانیم بسیاری از مشکلات اقتصادی را در سطح استان و حتی کشور رفع کنیم.

وی از تلاش دولت برای پایان ریل‌گذاری راه آهن همدان - سنندج تقدیر کرد و افزود: باید تلاش کنیم که این خط آهن به مرز باشماق متصل شود که تاثیر بسیار زیادی در توسعه و اشتغالزایی استان خواهد داشت.

نماینده مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارهای خوبی در حوزه زیرساخت‌های استان انجام شده و جای بسی خرسندی است، ادامه داد: کردستان ظرفیت های بسیار خوبی دارد و باید از این پتانسیل ها به درستی استفاده کنیم، ضمن اینکه کوتاهی‌هایی شده که آگاهانه نبوده و نیاز است دستگاه‌ها عملکرد بهتری داشته باشند.

قاسمی پور با بیان اینکه همه دوستدار مردم کردستان و خواستار توسعه استان هستیم، تاکید کرد: هرچقدر به مردم این استان خدمت کنیم، باز هم کم است و باید با تلاش و تعامل بیشتری برای خدمت به این خطه از ایران اسلامی گام برداریم.

وی شرایط کشور را به دلیل تحریم‌ها از لحاظ اقتصادی سخت و دارای مشکلات زیاد عنوان کرد و گفت: اکنون نیز کرونا مشکلات زیادی برای کشور ایجاد کرده و آمار بیکاری‌ها بالا رفته و باید به سمت و سویی برویم که در راستای کاهش دغدغه‌های مردم تلاش کنیم، ضمن اینکه نیاز است انجام واکسیناسیون را فرهنگ سازی کنیم.

 

مدیران کردستان دلسوز مردم هستند

امام جمعه سنندج نیز در این جلسه با بیان اینکه بزرگترین هدف در دین اسلام خدمت است، افزود: خدمت به مردم و همت برای توسعه، آبادانی استان و عمل به مسوولیت از بزرگترین رسالت مسوولان است.

ماموستا رستمی مدیران کردستان را دلسوز و تلاشگر برای خدمت به مردم و توسعه استان عنوان کرد و گفت: نواقصی در کردستان در بخش‌های مختلف وجود دارد که باید برطرف شود، ضمن اینکه امانت داری و صداقت با مردم، باید سرلوحه کار مدیران باشد.

وی با بیان اینکه سفر رییس جمهوری به استان‌ها کاری ارزشمند است، اضافه کرد: امیدواریم دولتمردان به وعده‌های خود عمل کرده و مشکلات مردم به ویژه در حوزه اقتصادی را رفع کنند.

امام جمعه سنندج، کردستان را دارای ظرفیت‌های زیادی در بخش‌های مختلف به ویژه انسانی و طبیعی دانست و خواستار توجه به حفظ دریاچه زریبار و لایروبی آن، تلاش برای ساماندهی مرز باشماق و استفاده از ظرفیت جوانان و فراهم کردن زمینه برای اشتغال آنان شد.

در این جلسه از ۱۱ دستگاه برتر براساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی خدمات اداری و هفت دستگاه که در راستای پیشبرد توسعه استان گام برداشتند، تقدیر شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.