حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نشان منافق سه چيز است : سخن به دروغ بگويد ، از وعده تخلف كند و در امانت خيانت نمايد.


» » » » خانه احزاب استقلال اقتصادی خود را حفظ کند

استاندار کردستان بر لزوم استقلال اقتصادی خانه احزاب تاکید کرد و گفت: اگر خانه احزاب مستقل نباشد نمی تواند رسالت خود را انجام دهد.

...

کاوش نیوز: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در دیدار با اعضای خانه احزاب استان اظهار داشت: در شرایط بسیار حساس فعلی کشور که دشمنان کمر همت بسته اند تا بین مردم و نظام فاصله بیندازند، باید بیشتر از هر زمان دیگری متحد بود و اتحاد خود را حفظ کرد.

وی افزود: اگر امروز فضای مجازی توانسته موفق باشد و جای احزاب را در بین مردم بگیرد به این دلیل است که یا ما نسبت به مسایل کشور بی تفاوت بوده ایم و یا اعتماد مردم از ما سلب شده است.

استاندار کردستان تاکید کرد: خانه احزاب باید این فضا را تغییر داده، جایگاه خود را بازیابد و اعتماد را به مردم بازگرداند.

وی با یادآوری رشادت ها و شهادت های فراوان در دفاع از کشور، بروز اختلاف را گناه دانست و از احزاب خواست سهم خود را در ایجاد همدلی، وفاق و وحدت در جامعه ایفا کنند.

مرادنیا خواستار کمک احزاب به توسعه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی استان شد و اضافه کرد: هر کدام از ما در هر جایگاهی که قرار داریم باید در راستای استقبال از سرمایه گذاران و توسعه اقتصادی استان تلاش کنیم ضمن اینکه این امر نیازمند انجام کار فرهنگی است.

وی پشنهاد داد خانه احزاب یکی از منازل تحت نظر میراث فرهنگی استان را به عنوان محل دائمی خود انتخاب کند تا موجب مرمت و نگهداری این بنا نیز باشند.

استاندار کردستان انجام فعالیت اقتصادی از سوی خانه احزاب را بلامانع دانست و این امر را هم موجب اشتغالزایی و هم حفظ استقلال اقتصادی خانه اعلام کرد.

استاندار کردستان خواستار برگزاری همایش استانی به منظور برقراری ارتباط با مردم و ایجاد رسانه مستقل شد.

در پایان این دیدار، اعضای خانه احزاب کردستان، احکام خود را از استاندار دریافت کردند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.