حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : به درستي كه من مرگ را جز سعادت نمي بينم و زندگي با ستمكاران را جز محنت نمي دانم.


» » » » جشن چهل سالگی انقلاب در معرض تهدید دشمنان است

استاندار کردستان گفت: دشمنان نظام اسلامی و در راس آنها سردمداران آمریکا از ماه ها پیش برای برگزار نشدن جشن های چهل سالگی انقلاب برنامه ریزی می کنند لذا باید در برنامه های خود به این مساله و تهدید دشمن بی توجه نباشیم.

...

کاوش نیوز: بهمن مرادنیا در جلسه ستاد برگزاری جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در کردستان اظهار داشت: ما باید در برنامه ریزی های خود برای برگزاری جشن های پیروزی انقلاب و تبیین دستاوردهای نظام تهدیدات دشمنان را نیز مورد توجه قرار داده و برای خنثی کردن آنها برنامه داشته باشیم.

وی افزود: با برنامه ریزی های لازم و خنثی سازی ترفندها و تهدیدات دشمن می توانیم بر خلاف دیدگاه های دشمنان نظام جشن های چهل سالگی انقلاب را آنگونه که مدنظر رهبر معظم انقلاب و مسئولان است برگزار کنیم.

استاندار کردستان با تاکید بر اجرای چند برنامه شاخص در ایام دهه مبارک فجر در استان یادآور شد: باید با برگزاری نشست های مختلف در مدارس و دانشگاه ها و بهره گیری از اساتید برجسته، هنرمندان، چهره های مطرح علمی دستارودهای نظام در حوزه های مختلف برای جوانان و نوجوانان تبیین و تشریح شود.

وی تاکید کرد: در راستای آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان با پیشرفت های کشور در چهار دهه گذشته صدا و سیما و سایر رسانه ها نقش تاثیرگذاری دارند و می توانند مسئولان را در این زمینه یاری دهند.

 

** جشن های انقلاب با محوریت مردم برگزار شود

فرماندار سنندج نیز در این جلسه گفت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مردمی است و باید تلاش کنیم برنامه های دهه فجر را با محوریت مردم برگزار کرده و در برنامه ریزی های خود از توانایی سازمان های مردم نهاد بهره بگیریم.

محمد ابراهیم زارعی افزود: در حال حاضر در مناطق حاشیه و نواحی منفصل شهری هفت دفتر تسهیلگری داریم که با برنامه ریزی های انجام شده قرار است توسط این دفاتر جشن های انقلاب برای مردم این مناطق برگزار شود.

وی با تاکید بر برنامه ریزی برای برگزاری برنامه های شاد، جذاب و متنوع در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار داشت: خروجی برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب باید علاوه بر آشنایی مردم با دستاوردهای نظام، ثبت خاطره ای خوب در اذهان عمومی باشد.

فرماندار سنندج تاکید کرد: علاوه بر برنامه های تدارک دیده شده برای نواحی منفصل شهری و مناطق حاشیه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در ایام دهه فجر به مدت پنج شب پنج برنامه شاخص در سطح شهر سنندج برگزار خواهد شد.

 

** رونمایی از سند ارتقا و توسعه زنان کردستان

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان نیز در این جلسه با بیان اینکه برنامه ریزی های خوبی در حوزه بانوان برای جشن چهل سالگی انقلاب انجام شده است، گفت: در ایام دهه فجر از سند ارتقا و توسعه زنان استان که تهیه و تدوین شده رونمایی می شود.

لیلا آژیر افزود: همچنین در این ایام و با جذب اعتبارات لازم 2 طرح در محلات حاشیه و سکونتگاه های غیر رسمی برای زنان سرپرست خانوار استان اجرا خواهد شد.

در ادامه این جلسه مسئولان کمیته های مختلف ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در کردستان به ارائه برنامه های خود برای برگزاری هر چه باشکوهتر جشن های انقلاب، پرداختند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.