حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : منفورترين چيزهاي حلال در پيش خدا طلاق است.


» » » » برگزاری راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در مسیر هفت‌باغ کرمان

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن شهر کرمان در مسیر هفت‌باغ و از میدان اول تا مسجد امیرالمومنین (ع) واقع در کیلومتر ۱۵ از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح برگزار می‌شود.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: حسین انجم‌شعاع اظهار داشت: مردم ایران با حضور خودشان و حماسه‌ای که در ۲۲ بهمن آفریدند توانستند یک حکومت تا دندان مسلح را سرنگون کنند و یک حکومت مردمی و اسلامی را بر اساس عقاید خودشان دایر کنند.

وی با اشاره به اینکه در یوم‌الله ۲۲ بهمن بیشترین حضور مردم را در سراسر کشور داریم و این امر در جهان بی‌نظیر است، اضافه کرد: سال گذشته در بیش از ۵ هزار روستا راهپیمایی را داشتیم که این نشان از حمایت و پشتیبانی مردم از نظام اسلامی و ولایت‌فقیه دارد.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ابراز داشت: مردم ما طی ۴۲ سال گذشته همیشه قدردان نظام جمهوری اسلامی، شهدا و ولایت بوده‌اند و حضور حماسی و ۲۵ میلیون نفری مردم در آیین تشییع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از حماسه‌های حضور مردم است.

انجم‌شعاع با تاکید بر اینکه مسؤولان باید قدردان مردم، نظام و خون شهدا باشند، تصریح کرد: مردم ما با وجود مشکلات همیشه در صحنه هستند و مسؤولان باید وظایف خود را به‌خوبی انجام دهند و به فکر مشکلات و معیشت مردم باشند.

وی با یادآوری اینکه ستاد ملی کرونا تصمیم گرفت راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به‌علت شیوع کرونا به‌صورت خودرویی انجام شود، اضافه کرد: این نخستین تجربه راهپیمایی خودرویی ماست و امیدواریم به ‌نحو مطلوبی برگزار شود.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر کرمان در مسیر هفت‌باغ و از میدان اول تا مسجد امیرالمومنین (ع) واقع در کیلومتر ۱۵  از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح برگزار می‌شود و مردم با نمادهای انقلابی در راهپیمایی حضور پیدا کنند تا دیگران نتوانند این راهپیمایی را به نفع خود مصادره کنند.

انجم‌شعاع از راهپیمایان خودرویی خواست تا نظم و انضباط و فاصله‌ها را حفظ کنند و یا نیروهای نظامی و انتظامی در مسیر حرکت کنند و ادامه داد: فقط خودروهای سبک می‌توانند در راهپیمایی شرکت کنند.

وی یادآرو شد: برنامه‌ریزی ما این است که بتوانیم از ظرفیت رادیو استفاده کنیم تا مردم در مسیر از برنامه‌های مناسبتی رادیو استفاده کنند و خودروها در انتهای مسیر ۵ دقیقه توقف می‌کنند و از آنها تقدیر به‌عمل می‌آید.

انجم‌شعاع بیان داشت: نورافشانی یوم‌الله ۲۲ بهمن نیز در ۴۲ نقطه شهر کرمان برگزار می‌شود و مردم می‌توانند در فضای باز این نورافشانی را مشاهده کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.