حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : هيچ بنده اى عالم نباشد تا اين كه به بالا دست خود حسد نبرد و زير دست خود را خوار نشمارد.


» » » » مردم از مولفه های اقتدار نظام جمهوری اسلامی هستند

خطیب جمعه کرمان با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی ها و مراسم های مختلف گفت: مردم به عنوان یکی از مولفه های اقتدار نظام محسوب می شوند.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام علی توکلی در خطبه های نمازجمعه کرمان در محل مصلی امام علی(ع) افزود: در 40 سال گذشته با حضور و حمایت مردم توانستیم قدرت دفاعی کشور را بالا ببریم.

وی با اشاره به سالگرد 40 سالگی انقلاب اسلامی تاکید کرد: انقلاب به کمال، رشد و بلوغ رسیده و فراز و نشیب ها و تلخ و شیرینی های بسیاری پشت سرگذاشته است.

خطیب جمعه کرمان بیان کرد: در طول این 40 سال و در دوره های مختلف پیشرفت های بسیاری انجام دادیم که قابل انکار نیست و نظام اسلامی در دنیا، جایگاه بین المللی پیدا کرده است.

وی تاکید کرد: پس از گذشت 40 سال زمان آزمون و خطا نیست و دولت ها تا زمانی که هدفشان خدمت بود، خدمات بزرگی به کشور انجام داده اند، اما زمانی باند بازی و جناح حاکم شده، فرصتی برای تخلفات بوجود آمده است.

حجت الاسلام توکلی افزود: اسلام با محوریت ولی فقیه و مردم باعث بوجود آمدن انقلاب شده و این 2 عامل باید حفظ شود و دشمن سعی دارد انقلاب را از این عوامل خالی کند.

وی با بیان اینکه امنیت و سیاست ما بسیار خوب و مشکلی نداریم تصریح کرد: روزی دعوای ما با دشمنان بر سر سیم خاردار بود، اما در حال حاضر دعوا بر سرموشک است.

خطیب جمعه کرمان گفت: دشمنان در طول 40 سال گذشته کاری بر ضد کشور نتوانستند انجام دهند و این به خاطر حضور مردم و آنیده نگری و تیزبینی ولی فقیه بوده است و این دو باید بمانند.

وی تاکید کرد: دشمنان سعی دارند آینده کشور را مبهم نشان دهند، اما سخنان مقام معظم رهبری به همه امید می دهد.

حجت الاسلام توکلی تاکید کرد: اگر مردم از نظام فاصله بگیرند دشمن موفق می شود و امروز نگاه دشمن و دوست، داخل و خارج به راهپیمایی 22 بهمن است و باید طوری رفتار کنیم که نا امیدی در بین مردم بوجود نیاید.

وی با بیان اینکه باید مسئولان به فکر مشکلات مردم باشند افزود: فضای مجازی مشکل اصلی مردم نیست و هیچکس با تکنولوژی و فعالیت در فضای مجازی مخالفت ندارد.

خطیب جمعه کرمان ادامه داد: خانواده ها در حال فروپاشی هستند و طلاق های عاطفی زیاد شده و باید جلوی ولنگاری در فضای مجازی را بگیریم.

وی با بیان اینکه مدیر خسته و سالمند نمی تواند کار کند تاکید کرد: امروز مدیر جهادی می خواهیم که جهادی فکر و عمل کند و مدیران باید اهل طاعت و اطاعت باشند.

حجت الاسلام توکلی گفت: نباید به توصیه ها و برنامه های غرب اعتماد کنیم و اگر در مدیریت تحول جهادی بوجود بیاید بسیاری از مشکلات کشور حل می شود.

وی تصریح کرد: در طول 40 سال گذشته هر دولتی که سرکار آمده، خدمات بزرگی انجام داده است و البته دارای ایرادات و نواقصی هم بوده اند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.