حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : بپرهیز از این که خود را برای دیگران بیارایی و با انجام گناه به جنگ با خدا برخیزی


» » » » مردم کرمان در حمایت از اقتدار نظام راهپیمایی کردند

مردم و نمازگزاران کرمانی امروز (جمعه) در حمایت از صلابت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در برابر آمریکا همزمان با سراسر کشور راهپیمایی کردند.

...

کاوش نیوز: هزاران نفر از مردم کرمان پس از اقامه نمازجمعه این هفته به امامت حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی، ولایت فقیه، شهدای جبهه مقاومت و در حمایت از اقدام اخیر سپاه پاسداران در موشک باران پایگاه های آمریکایی و بزرگداشت جانباختگان آیین تشییع سپهبد سلیمانی در کرمان و سانحه هوایی هواپیمایی اوکراین مسیر مصلی امام علی(ع) تا میدان بسیج کرمان را راهپیمایی کردند.

مردم کرمان با حضور پرشور امروز خود در راهپیمایی و سردادن شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ضد ولایت فقیه و حمل پلاکاردهایی با همین مضمون و در حمایت از سپاه پاسداران، سپهبد شهید سلیمانی و رهبر معظم انقلاب حمایت همه جانبه خود را از شهدا، کشور و انقلاب در برابر استکبار و تروریست های زمان نشان دادند.

همچنین بیانیه راهپیمایی در حمایت از نظام و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بزرگداشت جانباختگان حادثه تشییع سپهبد سلیمانی در کرمان و هواپیمای اوکراین توسط مردم کرمان قرائت شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.