حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : به ديدن يكديگر رويد تا يكديگر را دوست داشته باشيد و دست يكديگر را بفشاريد و به هم خشم نگيريد.


» » » » ناامنی و ترور رهاورد حضور آمریکا در جغرافیای اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: آمریکایی ها هر جا رفتند فساد بردند لذا نباید در جغرافیای اسلامی باقی بمانند و نا امنی، آدم کشی، ترور و قتل رهاورد حضور آمریکا در منطقه است.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر کرمان با بیان اینکه حضور آمریکا با قلدری، ظلم و جنایت همراه است و در جغرافیای اسلامی جای اینگونه افراد نیست افزود: مسلمانان همت دارند که آنان را از منطقه خارج کنند.

وی با طرح این سوال که چرا مجامع بین المللی حرکتی علیه قلدری و اشغالگری آمریکا در منطقه نمی کند؟ اظهار داشت: منشاء دخالت های نا به جا و فتنه، طرح نداشتن دولت، بدون مجلس و بی قانونی کردن کشورها اقدام آمریکا است لذا به فضل خدا و با مدد از خون شهدا به خصوص سپهبد شهید سلیمانی جبهه مقاومت پیروزی بزرگی با خروج آمریکا از منطقه جشن خواهد گرفت.

امام جمعه کرمان با اشاره به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به خصوص سپاه قهرمان گفت: اگر سپاه نبود کشور هم نبود زیرا بارها رشادت و شهادت سپاه را در صحنه های مختلف برای دفاع از کشور شاهد بوده و هستیم.

وی با اشاره به آخرین حرکت سپاه در موشک باران ۲ پایگاه آمریکایی در عراق بیان داشت: پس از جنگ جهانی دوم تنها کشوری بودیم که به وسیله سپاه قهرمانانه به استکبار سیلی زدیم و سپاه قهرمان با این حرکت اقتدار نظام را به اثبات رساند.

حجت الاسلامی علیدادی سلیمانی افزود: متاسفانه خطایی که در سانحه هوایی هواپیمای اوکراین رخ داد که سپاه شجاعانه عذر خواهی کرد و امیدواریم با دقت و تدبیر بیشتر ضربه های کاری به دشمن بزنیم و شاهد اینگونه حوادث تلخ نباشیم.

وی با بیان اینکه سانحه هواپیمای اوکراین نباید موجب تضعیف نیروهای مسلح و سپاه شود ادامه داد: موشک باران آمریکایی ها، آغاز انتقام است و انتقام نهایی خروج آمریکا از منطقه است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(ص)، شهدای فداییان اسلام، خانواده های شهدای سانحه هواپیمای اوکراین و جانباختن الهی گروهی از همشهریان و هموطنان در تشییع سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی افزود: خود را همدرد بازماندگان جانباختگان می دانیم زیرا خانواده این جانباختگان دوستدار انقلاب و نظام هستند و کسورات نیاز به عذر خواهی دارد.

وی افزود: امور خانواده جانباختگان تشییع سپهبد سلیمانی توسط مسئولان به صورت جدی پیگیری می شود و امیدواریم ثمرات آن را خانواده این عزیزان به زودی شاهد باشند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به رسیدگی به سیل زدگان جنوب شرق کشور و استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: نیاز به ارسال کمک های مردمی در این حوزه وجود دارد.

وی تصریح کرد: امروز راهپیمایی حمایت از اقتدار نظام جمهوری اسلامی به صورت سراسری برگزار می شود و در این راهپیمایی حضوری جدی داشته باشیم.

امام جمعه کرمان گفت: دشمن مشاهده انبوه جمعیت تشییع کنندگان سردار مخلصی که عمر خود را صرف دفاع از انقلاب و کشور کرد را برنمی تابند لذا دنبال مشکل سازی در گوشه و کنار کشور است و راهپیمایی امروز خاموش کننده این فتنه خواهد بود.

 

شورای نگهبان نباید تضعیف شود

وی با بیان اینکه مرحله نخست بررسی صلاحیت های انتخابات مجلس شورای اسلامی به پایان رسید اضافه کرد: مجلس در راس امور است و باید شورای نگهبان با وسواس کامل صلاحیت ها را بررسی و نظارت کند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی افزود: در مرحله بعد راه برای دفاع از حق باز است و افراد رد صلاحیت شده می توانند هیات های نظارت و شورای نگهبان را قانع کنند و باید بدانیم صلاحیت ها در مرحله نخست و دوم بدون نگاه جناحی و سیاسی با دقت بررسی می شود مطالبی در پرونده افراد رد صلاحیت شده وجود دارد که این افراد نباید در مجلس حضور یابند.

وی عنوان کرد: شورای نگهبان و هیات نظارت با نگاه دینی حق افشای علت رد صلاحیت را ندارند لذا رسانه ها نباید فضای کشور را به سمت تضعیف شورای نگهبان پیش ببرند زیرا تضعیف این نهاد ارزشمند به نفع نظام و  کشور نیست.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.