حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : کسی که از گناه توبه کرده مانند کسی است که گناه نکرده است.


» » » » برنامه‌های 14 و 15 خرداد و روز قدس با توجه به شرایط برگزار می‌شوند

برنامه‌های 14 و 15 خرداد و روز قدس با توجه به شرایط برگزار می‌شوندرئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: برنامه‌های بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و روز قدس بر حسب شرایط بیماری کرونا برگزار می‌شوند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از فارس، حسین انجم‌شعاع در ستاد بزرگداشت ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، به ویژگی‌های شخصیتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: تاریخ شخصیت‌هایی همچون امام خمینی (ره) کمتر به خود دیده است، فردی که به غیر خدا به هیچ چیز فکر نمی‌کرد و تنها رضای خدا در کارها را می‌دید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: امام خمینی (ره) تنها به وظیفه دینی و الهی که به عهده داشتند فکر می‌کردند، رضای خدا را دنبال می‌کردند، ولو اینکه عده‌ای از این حرکت ناراحت باشند و خوششان نیاید.

وی با بیان اینکه، امام راحل خود را مامور به وظیفه و ادای تکلیف الهی می‌دانستند، عنوان کرد: تفکرت ایشان نشات گرفته از تفکرات عاشورایی بود.

انجم‌شجاع ادامه داد: امام خمینی (ره) قیام خود را بنا به وظیفه آغاز کرد و مردم هم پشت ایشان حضور یافتند و پیروزی حاصل شد.

انجم‌شعاع گفت: ویژه برنامه‌های روز قدس و بزرگداشت 14 و 15 خرداد با توجه به شرایط برگزار می‌شوند، شهرهایی که به لحاظ بیماری کرونا در وضعیت سفید قرار داشته باشند، راهپیمایی روز قدس و برنامه‌های ارتحال امام با حضور شهروندان دایر خواهند بود و در غیر این صورت به شکل مجازی و از طریق رسانه‌ای گرامیداشت ایام باشکوه تمام خواهیم داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه روز قدس و بزرگداشت ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد فراموش نشدنی هستند، گفت: برای 14 و 15 خرداد برنامه‌های دیده شده است که با رعایت شرایط برگزار می‌کردند.

وی بیان کرد: برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تحت هیچ شرایطی تعطیل نیستند، اما با توجه به شرایط و با تغییر روش‌ها با شکوه همیشگی برگزار می‌شوند.

انجم‌شعاع گفت: تولیدات محتوایی از فضای مجازی و رسانه‌ها در این ایام خواهیم داشت و شخصیت امام خمینی (ره) و رهبری ایشان در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و غیره معرفی می‌شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.