حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : پنهان كننده كار نيك (پاداشش) برابر هفتاد حسنه است و آشكاركننده كار بد سـرافكنـده است و پنهان كننـده كـار بـد آمـرزيـده است.


» » » » اتاق بازرگانی پویش کرمانِ دانا را راه اندازی کرد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن کرمان خبر داد: پویش کرمانِ دانا در راستای مدرسه سازی در مناطق محروم استان توسط این اتاق راه اندازی شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: سید مهدی طبیب زاده در آیین کلنگ زنی مجتمع آموزشی ۲۴کلاسه خیرساز با اشاره به اینکه دانش آموزان آینده سازان ایران اسلامی هستند گفت: هزینه در آموزش و پرورش سرمایه گذاری برای توسعه و پیشرفت کشور است.

وی با بیان اینکه پویش کرمانِ دانا در راستای رفع کمبود فضای آموزشی در استان راه اندازی شده است خواستار مشارکت جدی فعالان اقتصادی و معادن استان در این پویش شد و تاکید کرد: با وجود معادن و  زمین های حاصلخیز، کمبود فضای آموزشی شایسته استان نیست و باید در جهت ساخت مدارس استاندارد نهضت مدرسه سازی راه اندازی شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن کرمان در ادامه گفت: پروژه های نیمه تمام آموزشی استان تا پایان سال با مشارکت اتاق بازرگانی تکمیل خواهد شد.

 کلنگ احداث این مجتمع در قالب دو مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز در شهرستان جیرفت با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان در جیرفت به زمین زده شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.