حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : خداوند ، دشنام گوى بی آبرو را دشمن دارد.


» » » » عملیات اجرایی یک واحد آموزشی در رودبارجنوب آغاز شد

عملیات اجرایی یک واحد آموزشی در رودبارجنوب آغاز شدعملیات اجرایی احداث مدرسه سه کلاسه الغدیر در روستای سعیدآباد از توابع رودبارجنوب به همت موسسه خیریه باران مهربانی و موکب ۴۴۰ اربعین آغاز شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین آغاز عملیات اجرایی مدرسه خیر ساز رودبار جنوب گفت: با توجه به نقش مدرسه در آگاهی بخشی به افراد جامعه، مدرسه سازی مهمترین و با ارزش ترین کار خیر است.

محمد ضیاالدینی با اشاره به رشد چشمگیر مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی در استان کرمان، افزود: با اجرای طرح ملی آجر به آجر تمامی افراد جامعه به هر اندازه کمک می توانند در مدرسه سازی مشارکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: این مدرسه سه کلاسه به همت موسسه خیریه باران مهربانی و موکب ۴۴۰ اربعین به یاد شهدای دشتخاک از توابع شهرستان زرند با مشارکت نوسازی مدارس احداث خواهد شد.

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مدرسه الغدیر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با زیر بنای ۱۹۶ متر مربع در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۲۰۰ هزار متر مربع احداث می شود.

طی مراسمی با حضور معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان، مدیر عامل و هیات مدیره موسسه خیریه باران مهربانی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار جنوب و جمعی از مردم و مسئولان کلنگ احداث مدرسه سه کلاسه خیر ساز در روستای سعید آباد از توابع شهرستان رودبار جنوب به زمین زده شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.