حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : محبوب ترین کارها نزد خدا با دوام ترین آنهاست گرچه ا ندک باشد.


» » » » اتاق بازرگانی کرمان ۱۳۳ کلاس درس نیمه‌ساز را تکمیل کرد

اتاق بازرگانی کرمان ۱۳۳ کلاس درس نیمه‌ساز را تکمیل کرد مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از تکمیل و ساخت ۱۴ مدرسه نیمه‌ساز در قالب ۱۳۳ کلاس درس توسط اتاق بازرگانی در شهرستان‌های بافت، رابر، ارزوییه، زرند، جیرفت، ریگان، فاریاب و مناطق شهداد و راین خبر داد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: احمد اسکندری نسب در آیین انعقاد تفاهم نامه تکمیل مدارس نیمه تمام توسط اتاق بازرگانی کرمان ضمن تسلیت شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته ای و دفاعی کشور از اتاق بازرگانی کرمان در زمینه انعقاد تفاهم نامه ساخت ۱۲۰ مدرسه در قالب ۷۳۳ کلاس درس تقدیر کرد و افزود: تاکنون عملیات ساخت ۱۲۰ کلاس از این تعداد آغاز شده است.

وی اظهار داشت: فضا و تجهیزات یکی از مهمترین زیرنظام های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که نقش موثری در تسهیل فرایند یاددهی - یادگیری دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در سال ۹۲ میانگین سرانه فضای آموزشی در این استان با ۴.۹۲ متر بود که تاکنون به ۵.۳ متر افزایش یافته است‌.

اسکندری نسب با اشاره به افتتاح بیش از یک هزار کلاس درس تا پایان سال جاری در کرمان افزود: سرانه فضای آموزشی این استان تا پایان امسال به میانگین کشوری می رسد.

وی گفت: ۳۱۰ پروژه نیمه تمام آموزشی از قبل از سال ۹۲ در استان وجود داشت که تاکنون ۳۰۳ پروژه از این تعداد تکمیل شده است و مابقی تا پایان امسال تکمیل می شود.

وی از آغاز عملیات ساخت ۳۰۴ مدرسه در سه سال اخیر از محل کمک های مردمی و اعتبارات دولتی خبر داد و افزود: تعدادی از این پروژه ها به بهره برداری رسیده و مابقی تا پایان دولت افتتاح می شود و به بهره برداری می رسد.

اسکندری نسب گفت: ایجاد مجتمع های بزرگ آموزشی در روستاها و مناطق دوردست استان کرمان اقدامی موثر در راستای محرومیت زدایی و تحقق عدالت آموزشی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان این که مشارکت خیران در دولت تدبیر و امید بی نظیر بوده است، گفت: در سال ۹۹ تاکنون ۲۲۰ میلیارد تومان از محل  مشارکت خیران جذب کرده ایم.

اسکندری نسب خاطرنشان کرد: مکان یابی مدارس جدید بر اساس نیاز مناطق و چشم اندازی ۵۰ ساله در استان انجام خواهد شد.

 بر پایه این گزارش: تفاهم نامه تکمیل ۱۴ مدرسه نیمه ساز توسط اتاق بازرگانی کرمان در شهرستان های بافت، رابر، ارزوئیه، جیرفت، ریگان، فاریاب و زرند و مناطق شهداد و راین با حضور مدیران و روسای آموزش و پرورش این شهرستان ها و مناطق امضا شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.