حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : محبوب ترین کارها نزد خدا با دوام ترین آنهاست گرچه ا ندک باشد.


» » » » چهار طرح اورژانس استان همدان دهه‌فجر بهره‌برداری می‌شود

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ‌همزمان با دهه مبارک فجر چهار طرح اورژانس در شهرستان های همدان، ملایر و نهاوند بهره‌برداری می‌شود.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: دکتر حبیب معصومی اظهار داشت: عملیات احداث ساختمان جدید اورژانس در منطقه شهرک مدنی با ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار در سه طبقه از سال گذشته آغاز و آماده بهره برداری شده است.

وی اضافه کرد: پیش از این اورژانس منطقه شهرک مدنی در بیمارستان آتیه(تامین اجتماعی) مستقر بود اما هم اینک تجهیزات و نیروی آن به طبقه نخست ساختمان جدید منتقل شده است و در طبقه دوم و سوم مرکز بهداشت به مراجعان خدمات می دهد.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه زمین این طرح توسط راه و شهرسازی تامین شده است گفت: ۱۰ پایگاه شهری و پنج پایگاه امداد جاده ای در شهرستان همدان فعال است.

معصومی بیان کرد: ساختمان جدید اورژانس در فارسبان نهاوند نیز آماده بهره برداری شده است که برای تکمیل این ساختمان نوساز یک طبقه ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی یادآوری کرد: پیشتر نیروهای پایگاه امدادی اورژانس فارسبان در سه کلاس درس یک مدرسه تعطیل مستقر بودند اما با تامین زمین از سوی شورای روستا، ساخت این ساختمان در دستور کار قرار گرفت و هم اینک ۲ پایگاه شهری و چهار پایگاه امداد جاده ای در نهاوند فعال هستند.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: پایگاه سه شهری شهرستان نهاوند نیز دهه فجر امسال بهره برداری می شود.

معصومی افزود: برای تامین تجهیزات مورد نیاز این پایگاه اورژانس که در مکان استیجاری متعلق به فنی و حرفه ای مستقر است  ۶۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی اضافه کرد: پایگاه جدید شماره چهار شهرستان ملایر نیز آماده بهره برداری شده که تاکنون ۶۰ میلیون تومان برای تجهیز و ۴۰ میلیون تومان برای نوسازی این طرح هزینه شده است.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: ۶ ساختمان اورژانس در دست اجرای استان همدان شامل ۲ پایگاه در شهرستان های فامنین، یک پایگاه در کبودراهنگ، ۲ پایگاه در ملایر و یک پایگاه در رزن تا خرداد سال آینده بهره برداری می‌شود.

معصومی اضافه کرد: به دنبال برگزاری آزمون در ۲۴ بهمن سالجاری ۷۳ نیروی جدید در اورژانس استان همدان جذب می شوند که ورود این تعداد نیرو به مجموعه اورژانس مشکلات ناشی از کمبود نیروی انسانی را رفع کرده همچنین به استاندارد یعنی هشت نفر به ازای هر پایگاه اورژانس نزدیک می شویم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.