حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : فقيه حقيقى، زاهد در دنيا، مايل به آخرت و چنگ زننده به سنّت پيامبر اكرم(ص) است.


» » » » آزمایشگاه تست کرونا در همدان راه‌اندازی شد

آزمایشگاه تست کرونا در همدان راه‌اندازی شدرییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان گفت: آزمایشگاه پیشرفته تست کرونا در همدان راه‌اندازی شده است و هم اینک اقدام به انجام آزمایش از بیماران مشکوک به کرونا می‌کند. 

...

کاوش نیوز: رشید حیدری مقدم اظهار داشت: تاکنون ۱۶ مورد از آزمایش های صورت گرفته در این مرکز و در مجموع ۵۳ مورد از آزمایش های کرونا مربوط به این استان منفی بوده است.

وی ادامه داد: با راه اندازی مرکز پیشرفته تست کرونا در همدان، در کمترین زمان ممکن می توان نسبت به برنامه ریزی برای افراد دارای آزمایش مثبت و منفی کرونا اقدام کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان اظهار داشت: مرکز مشاوره ای برای ویروس کرونا با ۶۰ خط تلفن راه اندازی شده است و کارکنان این مجموعه از ساعت هشت صبح تا ۱۲ شب در این مرکز مستقر هستند.

حیدری مقدم افزود: شهروندان برای دریافت مشاوره می توانند به سامانه ۳۱۴۳ تماس برقرار کنند و کارکنان بهداشتی مستقر در این مرکز، اطلاعات مورد نیاز درباره ویروس کرونا را به متقاضیان ارایه می دهند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: بخش زیادی از مراجعان به مراکز بهداشت و درمان و بیمارستان های این استان کسانی هستند که به علت داشتن علائمی همچون آب ریزش بینی، تب خفیف، سرفه و نگرانی از وضعیت بدنی در این مراکز حاضر شدند.

حیدری مقدم افزود: شهروندان در تماس با سامانه ۳۱۴۳ مشاوره و راهنمایی لازم را دریافت کرده و مشاوران حاضر در این محل با توجه به نوع علائم فرد، اقدام به توصیه هایی همچون خود مراقبتی، تحت نظر قرار گرفتن در خانه یا در صورت مشکوک بودن به کرونا دعوت به حضور در مراکز درمانی می کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.