حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : سخن طيّب و پاكيزه را از هر كه گفت بگيريد ، اگرچه او خود ، بدان عمل نكند.


» » » » 45 میلیارد ریال برای تکمیل ورزشگاه ملایر اختصاص یافت

45 میلیارد ریال برای تکمیل ورزشگاه ملایر اختصاص یافتمدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: در نشست با مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، 45 میلیارد ریال برای تکمیل مرحله یک ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر اختصاص یافت.

...

کاوش نیوز: رسول منعم اظهار داشت: تاکید استان تکمیل این طرح مهم ورزشی در سال جاری است و انتظار می رود نمایندگان مردم ملایر و مسئولان اجرایی این شهرستان نیز پیگیری لازم را برای تامین باقی مانده اعتبار داشته باشند.

وی اضافه کرد: قرار بود از محل اعتبارات تلفیق مجلس شورای اسلامی 50 میلیارد ریال برای تکمیل این ورزشگاه اختصاص یابد تا این طرح نیز امسال تکمیل و به بهره برداری برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با اشاره به اختصاص 15 میلیارد ریال برای تکمیل استخر سرپوشیده اسدآباد، گفت: این استخر امسال همزمان با دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در نشست با مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور قرار شد نسبت به تامین بودجه 20 میلیارد ریالی و نیز پیگیری برای آغاز فعالیت پیمانکار انتخاب شده برای ساخت زمین چمن شهر صالح آباد از توابع شهرستان بهار اقدام شود.

منعم افزود: هم اکنون 12 طرح ملی در سطح استان همدان وجود دارد که زیر نظر شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ساخت و تکمیل می شود.

وی اضافه کرد: البته در بین طرح های ورزشی زیر پوشش این شرکت در سطح استان همدان هنوز پیست دوچرخه سواری و استخر شنا و شیرجه شروع به ساخت نشده و پیست دوو میدانی سرپوشیده نیز تنها 10 درصد پیشرفت کار داشته است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.