حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نه من و نه گویندگان قبل از من کلمه ای پر محتوا همانند لا اله الا الله نگفته ایم.


» » » » جشن نیکوکاری با شعار «عید را به خانه‌هایشان ببریم» در همدان آغاز می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان گفت: در آستانه فرارسیدن عید نوروز، جشن نیکوکاری از فردا /چهارشنبه/ با شعار «عید را به خانه‌هایشان ببریم» در همدان آغاز می‌شود.

...

کاوش نیوز: پیمان ترکمانه افزود: این جشن همزمان با سراسر کشور از چهارشنبه ۱۴ اسفند تا جمعه ۱۶ اسفند ماه در مسجدها، مصلی‌های نماز جمعه و پایگاه‌های سطح استان همدان برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان همچون سال‌های گذشته و در آستانه سال نو شمسی و عید نوروز با استقرار پایگاه‌های این جشن در سراسر استان کمک‌های مردم نوع‌دوست را دریافت و در کمترین زمان به دست نیازمندان می‌رساند.

ترکمانه با اشاره به اینکه به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا این جشن در مدارس استان برگزار نمی‌شود، عنوان کرد: جشن نیکوکاری امسال در ۵۳ مرکز نیکوکاری محلات و ۵۰ پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان افزود: کمک‌های جمع آوری شده از این پایگاه‌ها به دانش آموزان بی بضاعت تعلق می‌گیرد.

ترکمانه با تقدیر از همراهی مردم نیکوکار بیان کرد: نیکوکاران استان می‌توانند از طریق تلفن همراه با شماره‌گیری #۰۸۱*۸۸۷۷* و همچنین از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۹۶۶۷۲ بانک ملی واریز و نیز با مراجعه به دفاتر کمیته امداد شهرستان‌ها کمک‌های خود را پرداخت کنند.

وی بیان کرد: ۱۴ اسفند سالروز تاسیس این نهاد و چهل و یکمین سال شکل‌گیری آن است و جشن احسان و نیکوکاری با هدف ایجاد شرایط مناسب برای نیازمندان در آستانه شروع سال نو برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان گفت: خیران می توانند کمک های نقدی خود را به صورت غیر حضوری از طریق شماره حساب ۰۱۰۹۵۰۰۹۵۰۰۰۵ بانک ملی، صفحه پرداخت اینترنتی سایت کمیته امداد به آدرس epay.emdad.org، شماره‌گیری سریع #۰۸۱*۸۸۷۷* با تلفن همراه، ارسال عدد ۳ به ۳۰۰۰۳۳۳۳ و همچنین از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۹۶۶۷۲ بانک ملی و یا استفاده از نرم افزار سکه و بله در سریع ترین زمان ممکن به دست نیازمندان برسانند.

مردم نیکوکار استان همدان در جشن نیکوکاری سال گذشته ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیر نقدی به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.

بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده، حدود ۴۶ هزار خانواده نیازمند شامل ۸۳ هزار نفر به صورت مستمر از کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان خدمات دریافت می کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.