حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هر کس که دو روزش مساوی باشد باخته است.


» » » » تفرقه روند توسعه کشور را کند می‌کند

امام جمعه موقت گرگان با اشاره به تلاش‌ بی‌وقفه آمریکا و هم‌پیمانانش برای تفرقه‌افکنی و شکاف در جوامع اسلامی گفت: تفرقه و ناامیدی، شتاب توسعه و پیشرفت کشور را کند می‌کند.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه های نماز جمعه گرگان اظهار داشت: دشمنان می خواهند با بزرگ نمایی اختلافات داخلی ما ناامیدی و یاس را در جامعه رواج داده و اتحاد موجود در ایران را به هر شکل ممکن از بین ببرند و در این راه سرمایه گذاری زیادی هم انجام داده اند.

وی افزود: باید در برابر تحرکات دشمنان هوشیار باشیم زیرا نزاع و خلق اختلاف در جامعه از ابهت حکومت اسلامی می کاهد و توان و بنیه حکومت اسلامی را سست و استقامت نظام را ناپایدار می سازد.

امام جمعه موقت گرگان ادامه داد: دشمنان می خواهند با استفاده از شگردهای مختلف، مردم و نظام را به جان هم بیاندازند که باید در برابر این رویکرد خصمانه بیدار و هوشیار باشیم.

حجت الاسلام برقرار افزود: دعوت به وحدت و اتحاد به عنوان مهمترین امر به معروف در این بزنگاه تاریخی باید مد نظر مردم و مسوولان باشد تا به سلامت از این برهه عبور کنیم.

وی ادامه داد: شناخت اقدامات مذبوحانه دشمن در خلق تفرقه سخت است زیرا مزدوران آن ها تلاش می کنند در ظاهر یک فرد دلسوز و با استفاده از کلام شیوا و شیرین وارد میدان شوند تا فعالیت های آنها شناخته نشود که در این شرایط مردم و مسوولان باید هوشیار باشند که  عرصه برای فعالیت این افراد در جامعه فراهم نشود.

حجت الاسلام برقرار در ادامه افزود: برای دست یابی به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید صبر و استقامت سر لوحه کار مردم و مسوولان باشد چرا که پایداری در برابر سختی ها و مشکلات و هوشیاری در برابر توطئه های دشمن، عظمت و شکوه ایران را در جهان دو چندان خواهد کرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.