حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هیچ چیز را ندیدم مگر اینکه خدا را قبل از آن بعد از آن و با آن مشاهده کردم.


» » » » ملت ایران پاسخ کوبنده ای به ترامپ خواهند داد

امام جمعه بروجرد گفت: ملت ایران با ایستادگی در برابر تهدیدات و تحریم های دشمنان و حفظ استقلال همه جانبه کشور پاسخ کوبنده ای را به آمریکا و هم پیمانانش خواهند داد.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی در خطبه های این هفته نمازجمعه بروجرد با اشاره به اینکه امریکا دشمن درجه یک ملت ایران است، اظهارکرد: دولتمردان آمریکا پس از پیروزی انقلاب توطئه ها و ترفندهای بسیاری برای براندازی نظام به کار گرفتند و امروز نیز انرژی هسته ای بهانه ای برای جلوگیری از پیشرفت ملت ایران است.
وی افزود: دشمنان به خوبی می دانند که ایران اسلامی به دنبال سلاح هسته ای نیست.
خطیب نمازجمعه بروجرد با تاکید براینکه ایران در برجام به تعهدات خود عمل کرده است، بیان کرد: طرف های ایران در برجام به تعهدات خود عمل نکرده و تحریم ها جدیدی را نیز برعلیه ایران برقرار نمودند.
وی ادامه داد: اقدام ترامپ نیزدر برهم زدن برجام باردیگر به ملت ایران و جهان ثابت کرد که آمریکا قابل اعتماد نیست.
امام جمعه بروجرد گفت: خروج آمریکا از برجام پایان تجربه اعتماد به دولتمردان این کشور برای ایران و جهان است.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی با بیان اینکه ملت ایران تسلیم بدعهدی های دشمنان نمی شوند، افزود: دشمنان نیز آروزی تسلیم شدن مردم ایران اسلامی در برابر زورگویی های آنها را به گور خواهد برد.
وی اظهارکرد: بیانیه روزگذشته فرانسه، انگلیس و آلمان به دنبال سیاست های امریکا و با هدف محدود کردن همه جانبه ایران اسلامی صادر شد.
خطیب نمازجمعه بروجرد بیان کرد: آنها در تلاش هستند ملت ایران را تضعیف کرده و از پیشرفت و توسعه نظام جمهوری اسلامی جلوگیری کنند.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی اضافه کرد: برجام مکمل و‌ متمم ندارد و ایران اسلامی در حوزه نفوذ منطقه ای و توان موشکی با هیچ‌کشوری مذاکره نمی کند.
امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه هدف ترامپ در خروج از برجام 2 قطبی کردن نظام جمهوری اسلامی است، گفت: همه باید با پیروی از مقام معظم رهبری وحدت و اتحاد را در کشور حفظ و با دشمنان مقابله کنیم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.