حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : به درستي كه من مرگ را جز سعادت نمي بينم و زندگي با ستمكاران را جز محنت نمي دانم.


» » » » دوران دفاع مقدس الگویی برای مقابله با جنگ اقتصادی است

امام جمعه مهاباد گفت: دوران دفاع مقدس به عنوان یک الگوی بی‌بدیل به ما نشان داد که با همدلی و اتحاد می‌توان در مقابل جنگ اقتصادی دشمن ایستادگی کرد.

...

کاوش نیوز: ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهاباد با اشاره به اینکه اکنون کشور در شرایط جنگ اقتصادی بسر می‌برد، افزود: دفاع مقدس و مقاومت در برابر دشمنان با تکیه بر توان داخلی، الگوی ما در میدان جنگ اقتصادی با استکبار است.

وی ادامه داد: دشمن که توان و جرات رویارویی و جنگ نظامی را با ما ندارد به سراغ جنگ اقتصادی رفته و با استفاده از توطئه و دشمنی به این جنگ دامن می‌زند.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی با هر نژاد و مذهبی در برابر رژیم بعثی عراق و حامیان آنها ایستادند و درس مقاومت تا پیروزی را به نسل‌های بعدی هدیه دادند افزود: در شرایط کنونی نیز مردم با تاسی از آن دوران باید برابر دشمن مقاومت کنند.

امام جمعه مهاباد با بیان اینکه همه مسوولان باید به فکر رفاه و آرامش مردم باشند، اظهار داشت: دشمن درصدد است با ایجاد جنگ اقتصادی، در میان مردم ما هرج و مرج و اغتشاش ایجاد کند به همین دلیل باید در این زمینه هوشیار باشیم.

ماموستا امامی به ضرورت اجرای عدالت اجتماعی در کشور اشاره کرد و افزود: مسوولیت در سطح کلان کشور باید بر اساس شایسته‌سالاری بوده و هر کسی با هر قوم و مذهب که توان مدیریت بهتری دارد باید بکارگیری شود.

وی در ادامه با اشاره به لزوم کمک به نیازمندان افزود: حضور و استقبال مردم از جشن عاطفه‌ها تقسیم شادی خود با فقیران جامعه است که همبستگی و وحدت بیشتر بین مردم را به ارمغان می‌آورد.

ماموستا امامی با بیان اینکه بیش از یکهزار دانش‌آموز مهابادی نیازمند دریافت کمک‌های مردمی برای رفتن به مدرسه هستند، تاکید کرد: همه‌ساله نهادهای دولتی از جمله کمیته امداد و بهزیستی با برگزاری جشن عاطفه‌ها این امکان را برای شهروندان مهیا می‌کنند تا آنان با مشارکت کردن در این جشن به کمک افراد نیازمند بشتابند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.