حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : بخيل را آسايشى نيست و حسود را خوشى و لذتى نيست و زمامدار را وفايى نيست و دروغگو را مروت و مردانگى نيست.


» » » » رمز پیشرفت کشور اتحاد بیشتر مردم و مسولان است

نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان گفت که ایجاد شکاف بین مردم و مسوولان بسیار خطرناک است و باید با تعامل قوای سه‌گانه و تقویت همکاری دیگر دستگاه ها و اتحاد همگانی به عنوان رمز رسیدن به توسعه، مشکلات مردم حل شود.

 

...

کاوش نیوز: آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه امروز گرگان اظهار داشت: تعامل دو سویه بین دولت و اقشار مختلف ملت راهگشای مشکلات مختلف کشور است.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: هرچه ارتباط و همکاری مردم و قوه مجریه تقویت شود امکان حل دغدغه‌ ها و مشکلات جامعه بیشتر خواهد شد.

نورمفیدی خاطرنشان کرد: دشمن شبانه روز با استفاده از ایادی خود در منطقه در حال فعالیت است تا بین مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکاف ایجاد کند و برای این موضوع بر روی مشکلات و تنگناهای معیشتی تکیه و متمرکز شده است.

نماینده ولی فقیه در گلستان بیان کرد: مشکلات و سختی‌های اقتصادی مردم در حوزه اقتصاد قابل کتمان نیست اما نباید اجازه داد تا این مسائل سبب سوء استفاده دشمنان شود.

نورمفیدی به دیدار اعضای هیات دولت با مقام معظم رهبری و سخنان رهبر انقلاب در آن دیدار اشاره کرد و گفت: بحث اقتصاد و فرهنگ محوری ترین مباحث ایشان در این دیدار بود که باید برای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب حداکثر تلاش از سوی مدیران اجرایی کشور انجام شود.

امام جمعه گرگان افزود: تقویت کالاهای داخلی و ضرورت استفاده از محصولات ساخت ایران یکی از راهکارهای تقویت اقتصاد کشور است که باید با تکیه بر توان داخلی محصولات مطلوب و شایسته ملت ایران تولید کرد و با این کار علاوه بر رفع مشکلات حوزه تولید و اشتغال را هم کاهش دهیم.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: کشاورزی از اهمیت ویژه‌ ای در اقتصاد ایران برخوردار است و باید مشکلات این حوزه رسیدگی و برطرف شود و تعامل خوبی باید بین مسئولان این بخش و کشاورزان برقرار باشد تا به خودکفایی برسیم.

نورمفیدی اضافه کرد: تولیدکنندگان که رزمندگان جنگ اقتصادی و گرداننده چرخه اقتصادی کشور هستند باید حمایت شوند.

نماینده ولی فقیه در گلستان به مسئولان استان توصیه کرد زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی در این استان را فراهم کنند تا بیکاری جوانان کمتر شود چرا که دولت به تنهایی نمی‌ تواند مشکلات را حل کند.

نورمفیدی همچنین به نیازهای فرهنگی اشاره کرد و افزود: مقابله جدی و هوشمندانه با هجوم دشمنان به مبانی دینی و اخلاقی لازم است و جوانان نیز باید بیشتر از قبل هوشیار باشند تا تحت تاثیر و القاء افکار و فرهنگ بیگانگان و دشمن قرار نگیرند.

نورمفیدی در ادامه با بیان این که رییس قوه قضاییه به صورت تهاجمی و نشان دادن لبه تیز شمشیر این قوه در مبارزه با فساد اداری و اقتصادی وارد شده، یادآور شد: در وهله اول باید داخل این نهاد اصلاح شود.

امام جمعه گرگان افزود: سلامت قضات و پاک دامنی آنان شرط لازم برای توفیقاتشان است و یک قاضی فاسد نمی تواند با فساد مبارزه کند.

نورمفیدی به سالروز ولادت بوعلی سینا هم اشاره کرد و گفت: پزشکی شغل شریف و بسیار حساسی است و خوشبختانه اغلب جمعیت پزشکان ایران اخلاق محور و درستکار هستند اما عده ای قلیل پزشکی را به عنوان دکان کسب و کار در نظر گرفتند که توصیه می‌کنیم این رویه را اصلاح کنند.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: مردم هم در ارزیابی‌ های خود از جامعه پزشکان منصف باشند و خطای چند نفر را به کل تعمیم ندهند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.