حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هیچ چیز را ندیدم مگر اینکه خدا را قبل از آن بعد از آن و با آن مشاهده کردم.


» » » » امامان جمعه خراسان رضوی بر وحدت مسلمین تاکید کردند

 امامان جمعه خراسان رضوی بر وحدت مسلمین تاکید کردندامامان جمعه شهرستان های استان خراسان رضوی در خطبه های نماز جمعه این هفته در آستانه هفته وحدت بر وحدت مسلمین تاکید کردند.

...

کاوش نیوز: امام جمعه سبزوار گفت: برای مقابله با توطئه های دشمن، اتحاد و وحدت نیاز اصلی جهان اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: اختلافات فکری و عقیدتی مذاهب اسلامی نباید برجسته شده و به دست دشمن بهانه داده شود.

وی اظهار داشت: در صورت حفظ وحدت جهان اسلام، دشمن نمی تواند از اختلافات مذهبی، فکری و عقیدتی بین مسلمانان برای ضربه زدن به اصل اسلام استفاده کند.

وی با اشاره به هفته بسیج نیز گفت: بسیجیان با بصیرت و اخلاص خود علاوه بر تثبیت مبانی انقلاب اسلامی فتنه های دشمن را نابود می کنند.

حجت الاسلام مقیسه افزود: امروز قدرت مقاومت اسلامی در کشورهای منطقه با الگو پذیری از بسیج شکل گرفته و لرزه بر اندام استکبار، رژیم صهیونیستی و حامیان آنها انداخته است.

وی اظهار داشت: مسئولان در پذیرش اف.ای.تی.اف فریب نخورند چرا که دشمن نشان داد معاهدات بین المللی مانند برجام را به راحتی نقض می کنند.

وی گفت: نباید مرعوب قدرت رو به افول استکبار شد و سراسیمه لوایحی را که در مسیر محدود کردن نهادهای داخلی است به تصویب رساند.

 

* امام جمعه تربت حیدریه نیز گفت: آنچه امروز امت اسلامی برای مقابله با توطئه های استکبار نیاز دارد، وحدت کلمه به معنای واقعی است که باید در جوامع اسلامی شکل بگیرد.

حجت الاسلام محمد رضا عصمتی، در خطبه های نماز جمعه تربت حیدریه افزود: پیامبر اکرم (ص) با اخلاق، گفتار و کردار نیکو، اسوه عالم بشریت است که توانست انسان های تمدن ساز تربیت کند.

وی اظهار داشت: اگر به رسول خدا اقتدا کنیم و به ایشان تمسک بجوییم نباید شاهد این میزان آسیب های اجتماعی در کشور باشیم، لذا الگوگیری از پیامبر اسلام (ص) در رفتار با خانواده بسیاری از مشکلات و آسیب ها را کاهش می دهد.

 

* امام جمعه گناباد هم گفت: وحدت کلمه و اتحاد و همدلی مسلمانان، استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا را در نیل به اهداف خصمانه خود ناکام می گذارد.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه های نماز جمعه گناباد افزود: دشمنان برای اجرای اهداف خود به دنبال تفرقه افکنی بین مسلمانان هستند لذا مسلمین باید با کنار گذاشتن اختلافات و با برادری و اتحاد با یکدیگر نقشه های دشمنان اسلام را نقش بر آب کنند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: یکی از نقشه های آمریکا کشتار مسلمانان به دست مسلمین است و ایران اسلامی همواره دست وحدت را به سوی همه مسلمانها دراز کرده و اتحاد شیعه و سنی را ضروری ترین واجب و تفرقه و اختلاف را بدترین گناه اعلام کرده است.

وی به مناسبت هفته بسیج نیز گفت: امام راحل با بینش قوی و فرمان تشکیل بسیج، نظام اسلامی را در برابر ترفندهای دشمنان بیمه کرد و بسیج نقش تعیین کننده در دفاع مقدس، مبارزه با گروهکهای الحادی و همچنین سازندگی و امنیت کشور و حتی پیشرفت های علمی و فناوری و تولید علم و اجرای اقتصاد مقاومتی داشته است.

امام جمعه گناباد افزود: امروز بسیج به الگویی برای همه مسلمانان تبدیل شده و نمونه های آن را در حزب الله لبنان، گروههای جندالشعبی عراق، انصار الله یمن و جهاد اسلامی و حماس فلسطین می توان مشاهده کرد.

وی همچنین اظهار داشت: مقامات آمریکا در چند ماه گذشته تهدید می کردند که در 13 آبان تحریم های فلج کننده و کمر شکن علیه ایران آغاز می کنند ولی مردم بابصیرت و انقلابی ایران با حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر دشمنان را ناکام گذاشتند و این شرکت پرشور کمر دشمنان را شکست و دروغ بودن تبلیغات آنها را ثابت کرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.