حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نه من و نه گویندگان قبل از من کلمه ای پر محتوا همانند لا اله الا الله نگفته ایم.


» » » » رییس جمهوری با تمام توان پیگیر تحقق منویات مقام معظم رهبری است

استاندار هرمزگان گفت: امروز در شرایطی که دشمنان جنگ تمام عیار اقتصادی با ایران اسلامی به راه انداخته‌ اند، رییس جمهوری با تمام توان پیگیر تحقق منویات و آرمان های مقام معظم رهبری در این نبرد است.

...

کاوش نیوز: فریدون همتی در آیین تکریم ایتام و تجلیل از خادمان ایتام استان هرمزگان اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان در کمین این کشور نشسته اند، پرخاشگری، تخریب و تضعیف دولت هیچ مشکلی را حل نمی ‌کند و تنها سوژه به دست دشمنان خواهد داد.

وی ادامه داد: برای غلبه بر دشمن در جنگ اقتصادی باید تمامی ارکان از جمله مجلس، قوه قضاییه، نهادهای حاکمیتی و نظامی در کنار رییس جمهور و دولت باشند و در سایه وحدت و همراهی می توانیم گام‌ های بلندی برداریم و به موفقیت برسیم.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: برای رفع مشکلات و رسیدن به موفقیت همه باید در کنار یکدیگر باشیم زیرا که با جدایی و تفرقه به نتیجه نخواهیم رسید.

همتی تصریح کرد: دشمنان از روز اول انواع ترفندها و توطئه‌ها را بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته ‌اند و امروز سنگین ترین تحریم ها را بر علیه این ملت اعمال نموده ‌اند که در این شرایط باید از اختلاف و تفرقه دوری کنیم.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: نباید با برخی حرف های بیهوده و تفرقه افکنانه برای دشمنان و شبکه های بیگانه سوژه فراهم کنیم.

همتی اظهار داشت: با آرامش و تنظیم مناسب روابط و همکاری میان همه بخش ها می ‌توانیم نظم مناسبی در جامعه برقرار کنیم و خواهیم توانست از ایجاد گرانی و کمبودهای کاذب در جامعه نیز جلوگیری نماییم.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با تبریک فرارسیدن ماه رجب، سالروز ولادت با سعادت حضرت امام محمد باقر (ع) و هفته احسان و نیکوکاری، بیان داشت: طبق فرموده مقام معظم رهبری، مسوولان نوکر مردم هستند و باید بر این اساس وظیفه نوکری برای مردم که ارباب ما محسوب می شوند را بشناسیم.

استاندار هرمزگان گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر ولایت فقیه و رای مردم است و در این نظام مقدس تمامی مسوولان به شکل مستقیم و غیرمستقیم با رای مردم تعیین می‌شوند.

همتی خاطرنشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران قدم های بزرگی در راستای ارایه خدمات و پیشرفت‌ های بزرگ برداشته شده و ملت ما همچنان در حال پیمودن این راه است و باید قدر این نظام مقدس را بدانیم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.