حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : دانشمندى كه از علمش استفاده شود ، از هفتاد هزار عابد بهتر است.


» » » » ۱۵۰ سرمایه‌گذار در شهرک صنعتی کاسپین از معافیت مالیاتی محروم شده‌اند

۱۵۰ سرمایه‌گذار در شهرک صنعتی کاسپین واقع در استان قزوین به علت قانون شعاع ۱۲۰ کیلومتری از معافیت مالیاتی محروم شده‌اند.

...

کاوش نیوز: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین اظهار داشت: شهرک صنعتی کاسپین که تا چند سال پیش برای سرمایه‌گذاران از معافیت‌های مالیاتی بالا برخوردار بود، اکنون به خاطر قانون شعاع ۱۲۰ کیلومتری از دایره شمول این معافیت‌ها خارج شده است.

حمیدرضا خانپور در مورد این قانون توضیح داد: شهرک کاسپین خارج از شعاع ۱۲۰ کیلومتری (از میدان فردوسی تهران تا مکان کنونی شهرک) احدث شد و دارای پنج سال معافیت مالیاتی بود.

وی همچنین گفت: قانون رفع موانع تولید علاوه بر معافیت‌های مالیاتی شهرک‌های صنعتی، به منظور کمک به رونق اقتصادی موادی را مصوب کرد تا برای واحدهای صنعتی خارج از شعاع ۱۲۰ کیلومتری (باهدف کاهش آلودگی هوا) معافیت های مالیاتی بین هفت تا ۱۳ سال نیز فراهم شود.

خانپور تصریح کرد: متاسفانه آیین نامه اجرایی این قانون، فاصله زمینی را به فاصله هوایی تعبیر کرد و این اقدام سبب شد تا شهرک صنعتی کاسپین با چندین کیلومتر کمبود مواجه شود.

این مسؤول گفت: شهرکی که یک زمان معافیت‌های بالای ۱۰ سال داشت و سرمایه گذاران بسیاری را جذب کرده بود، اکنون فاقد معافیت‌های مالیاتی است و سرمایه گذاران واحدهای تولیدی متحمل پرداخت مالیات هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین خاطرنشان کرد: تبدیل شدن فاصله هوایی به زمینی و مستثنی شدن شهرک صنعتی کاسپین قزوین در این قانون همانند استان‌های سمنان و قم از عمده مطالبات سرمایه گذاران است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.