حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نماز نور چشم مومن است.


» » » » پرداخت 193 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در کهگیلویه و بویراحمد

پرداخت 193 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در کهگیلویه و بویراحمدمدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 21 واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی این استان از ابتدای سال جاری تاکنون 193 میلیارد ریال تسهیلات بانکی دریافت کرده‌اند.

...

کاوش نیوز: سهراب بنام افزود: امسال 93 واحد صنعتی و طرح در حال اجرای کهگیلویه و بویراحمد در سامانه بهین یاب نام نویسی کرده‌اند.
وی اظهار کرد: برای 67 واحد مستقر در شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد پس از بررسی مشکلات آنان در کارگروه رفع موانع تولید 760میلیارد ریال تسهیلات مصوب و به بانکها معرفی شده‌ اند.
وی گفت: هم اکنون 300 هکتار زمین در شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد آماده واگذاری به سرمایه گذار است.
بنام با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت های خدماتی در شهرک های صنعتی برای جذب سرمایه گذار تصریح کرد: از 13شهرک و نواحی صنعتی کهگیلویه و بویراحمد هفت شهرک از نعمت گاز بهره مند هستند و تمام شهرک ها از خدمات آب و برق برخوردارند.
بنام همچنین از برنامه ریزی برای برای بهره برداری از زیرساخت گاز در چهار شهرک صنعتی این استان تا پایان سال جاری خبر داد.
وی ابراز داشت: وسعت شهرک ها و نواحی صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد یکهزار و540هکتار است.
700واحد صنعتی کوچک و متوسط در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و بیش از 90درصد اشتغال در حوزه صنعت این استان مربوط به واحدهای صنعتی کوچک و متوسط است.
وی گفت: هم اینک 236 طرح تولیدی و خدماتی در شهرک‌های صنعتی استان در حال اجراست.

35 واحد تولیدی یا طرح صنعتی در حال اجرا با بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی کهگیلویه و بویراحمد در سال 1395 ، 284 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.
از محل 160 هزار میلیارد ریال اعتبارات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور، چهار هزار و 50 میلیارد ریال سهم استان کهگیلویه و بویراحمد است.
این میزان تسهیلات برای 447 واحد تولیدی و صنعتی راکد و نیمه فعال در استان مصوب شد که با پرداخت افزون بر یک هزار میلیارد ریال از این میزان تاکنون 125 واحد تولیدی راکد در بخش‌های صنعت و کشاورزی در استان به چرخه تولید بازگشته‌اند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.