حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : محبوب ترین کارها نزد خدا با دوام ترین آنهاست گرچه ا ندک باشد.


» » » » ۳۴ درصد صنایع کوچک و متوسط قزوین محصولات شیمیایی تولید می‌کنند

رتبه نخست زمینه فعالیت کارخانجات مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی قزوین (صنایع کوچک و متوسط) با ۳۴ درصد به محصولات شیمیایی اختصاص دارد.

...

کاوش نیوز: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین اظهار داشت: ۳۱۱ واحد تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین به تولید انواع محصولات شیمیایی می پردازند که بخشی از آن مواد اولیه صنایع پایین دستی به شمار می رود و بخشی نیز همچون کالاهای آرایشی و بهداشتی به طور مستقیم مصرف می شود.

حمیدرضا خانپور افزود: ۲۰ درصد کارخانجات مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی قزوین نیز به صنایع فلزی و ۱۶ درصد نیز به انواع مواد غذایی اختصاص دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین اظهار داشت: در حال حاضر ۱۸۷ کارخانه تولید صنایع فلزی و ۱۴۸ کارخانه تولید مواد غذایی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین فعالیت دارند.

خانپور اظهار داشت: ۷۴ واحد تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین نیز به تولید محصولات حوزه برق و الکترونیک می پردازند که معادل هشت درصد واحدهای مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین است.

وی همچنین گفت: ۵۷ واحد در این شهرک ها نیز به تولید محصولات سلولزی می پردازند که هشت درصد واحدهای مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین را شامل می شود.

این مسوول با بیان اینکه ۶۰ واحد تولیدی در شهرک های صنعتی قزوین در زمینه خدمات پروانه بهره برداری دارند که معادل ۶ درصد کل صنایع مستقر است،افزود: ۵۴ واحد نیز به تولید کانی های غیرفلزی و ۳۵ واحد نیز در زمینه نساجی فعالیت می کنند که به ترتیب معادل ۶ و ۴ درصد مجموع صنایع بهره بردار در شهرک های صنعتی قزوین هستند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.