حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : بپرهیز از این که خود را برای دیگران بیارایی و با انجام گناه به جنگ با خدا برخیزی


» » » » شهرک های صنعتی البرز کیفی سازی می شوند

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی البرز گفت: کیفی سازی شهرک های صنعتی استان، مهمترین اولویت امسال در زمینه اجرای طرح های عمرانی است.

...

کاوش نیوز: محمد امین فرشی افزود: با هدف ارائه هر چه بیشتر و بهتر خدمات به صنعتگران و سرمایه گذاران، زیر ساخت در شهرک های صنعتی استان تکمیل و توسعه می یابند.

وی اضافه کرد: جذب سرمایه گذار برای شهرک های صنعتی، استقرار واحدهای صنعتی و به تبع آن ایجاد اشتغال از مسایل مهم و پیش روی در شهرک های صنعتی استان با هدف توسعه سرمایه گذاری است.

فرشی با اشاره به اهمیت شهرک صنعتی اشتهارد خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری در این شهرک با توجه به مزیت‌های موجود در آن، افق روشنی برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: شرکت شهرک های صنعتی البرز در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید نامگذاری شده از سرمایه گذاران حمایت های ویژه ای خواهد کرد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی البرز در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری همایش پوشاک به میزبانی استان اشاره و گفت: با توجه به اینکه صنایع زیادی در استان در زمینه تولید پوشاک فعالیت می کنند می توان البرز را پایتخت پوشاک کشور نامید.

فرشی افزود: به منظور معرفی توانمندی های البرز در زمینه پوشاک و بر مبنای برنامه ریزی های انجام شده قرار است در نیمه اول سال جاری به میزبانی شرکت شهرک های صنعتی استان البرز همایش پوشاک برگزار شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.