حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : هيچ كس روز قيامت در امان نيست ، مگر آن كه در دنيا خدا ترس باشد.


» » » » مشکلات شهرک صنعتی آب سبلان برطرف می شود

مشکلات شهرک صنعتی آب سبلان برطرف می شودمدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: شهرک صنعتی آب سبلان یکی از منحصر به فردترین شهرک های صنعتی ایران است و تلاش می شود مشکلات موجود آن برطرف شود.

...

کاوش نیوز: علی نظری شیخ احمد افزود: آب این شهرک از چشمه گورگور کوه سبلان در جایگاه پاک ترین و گواراترین آب های ایران و جهان تامین می شود اما مهمترین مشکل در این زمینه کم بودن دبی آب است و رایزنی ها برای افزایش آن در جریان است.
وی درباره رفع مشکل برق و تلفن و راه دسترسی مناسب و سایر امکانات زیر بنایی در این شهر ک افزود: بر اساس قانون، دستگاه های خدمت رسان موظفند کلیه امکانات و تاسیسات زیر بنایی و اولیه را در ورودی شهرک تحویل دهند ولی برخی از دستگاه ها به درستی به وظایف خود عمل نمی کنند.
نظری با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی افزود: نبود نقدینگی، بالا بودن سود تسهیلات، مشکل برق ، تلفن و اینترنت، افزایش قیمت مواد اولیه واحدهای پتروشیمی، نبود راه مناسب و کم بودن میزان دبی آب ورودی از جمله مشکلات واحد های صنعتی بخصوص واحدهای بسته بندی آب در اردبیل است.
وی درباره بهره مندی واحد های صنعتی مستقر در نواحی صنعتی از وام روستایی افزود: اکثر واحدهای صنعتی مستقر در نواحی روستایی ، خواستار استفاده از وام مناطق روستایی هستند که با اختصاص این تسهیلات علاوه بر اشتغال زایی رونق و توسعه واحد های صنعتی رقم می خورد.
نظری افزایش قیمت مواد اولیه پتروشیمی را یادآور شد و گفت: قیمت مواد اولیه واحدهای پتروشیمی باعث تعطیلی واحدهای صنعتی تولید و و بسته بندی شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل افزود: هزینه های تولید در کشور بسیار بالاست که سبب از دست رفتن بازار رقابت در عرصه های بین المللی شده است .
نظری بیان کرد: کاهش قیمت تمام شده واحدهای تولیدی ، کاهش سود بانکی و قیمت مواد اولیه از خواسته های اصلی صاحبان واحد های تولیدی و صنعتی در استان می باشد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.