حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : بالاترين عبادت، عفّت شكم و شهوت است.


» » » » سرمایه‌گذاران روسیه و مسئولان اقتصادی قزوین گردهم آمدند

 نشست شماری از سرمایه‌گذاران کشور روسیه (ایالت پنزا) با مسئولان اقتصادی و بخش خصوصی قزوین، به منظور افزایش مبادله های بازرگانی و اقتصادی برگزار شد.

...

کاوش نیوز: در این نشست که روز سه شنبه در دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان قزوین برگزار شد، «ایگور میخاییل دیکو» مدیرعامل و مالک ۵۱ درصد شهرک صنعتی ایالت پنزا، «میخاییل ایسیس» رییس مجلس و نماینده دولت در حل مشکلات تولیدی در ایالت پنزا و «محمد پویا» مالک ۴۹ درصد شهر صنعتی ایالت پنزا به نمایندگی از کشور روسیه صحبت کردند.

مرتضی علیخانی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری، مهدی بخشنده رییس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی و رضا صفاری معاون شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین به نمایندگی از ایران حضور داشتند.

در این نشست مباحثی در خصوص ایجاد فضا از طرف کشور روسیه به منظور برگزاری نمایشگاه کالاهای ایرانی مطرح شد و همچنین امکان ورود فعالان تجاری از ایران به بازار روسیه نیز مورد بخصوص تبادل نظر قرار گرفت.

سرمایه گذاران روس معتقدند که ایالت پنزا با توجه به فاصله هزارو ۶۰۰ کیلومتری تا ایران می تواند به عنوان یک بازار امن و نزدیک تر از کشور ترکیه به منظور عرصه و صادرات کالاهای ایرانی مورد توجه قرار گیرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.