حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : به درستي كه من مرگ را جز سعادت نمي بينم و زندگي با ستمكاران را جز محنت نمي دانم.


» » » » وضعیت استخدامی‌ها در شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ساماندهی می‌شود

وضعیت استخدامی‌ها در شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ساماندهی می‌شودمعاون عمران و توسعه شهری روستایی وزیر کشور از ساماندهی وضعیت استخدامی‌ها در شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور خبرداد.

...

به گزارش کاوش نیوز، مهدی جمالی‌نژاد روز جمعه در بازدید از طرح‌های عمران شهری مشگین‌شهر با اشاره به وضعیت استخدامی شهرداران و ثبات و امنیت شغلی دهیاران نیز گفت: آیین‌نامه استخدامی شهرداری‌ها و دهیاری‌های آماده شده و در کمیسیون‌های دولت است و با تصویب آن خیلی از آشفتگی‌ها در حوزه نیروی انسانی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مرتفع و ساماندهی خواهد شد.

وی به راه‌اندازی قرارگاه ماشین‌آلات و تجهیزات شهرداری‌ها در وزارت کشور برای اولین بار اشاره کرد و گفت: یکسری امکانات برای حوزه حمل و نقل عمومی کشور در این قرارگاه آماده‌سازی شده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ۳۸ هزار دهیاری و یک هزار و ۴۰۰ شهرداری در کشور فعالیت دارند خاطرنشان کرد: برای تسریع در روند امور اداری و تسریع در امور شهرداری شهرهای زیر۵۰ هزار نفر طبق هماهنگی‌های انجام شده با وزارت راه و شهرسازی از این پس اختیار بررسی و تصویب هر گونه طرح‌های هادی و تفصیلی و طرح جامع شهری در این شهرها به مراکز استان‌ها تفویض شده است.

وی یکی از مشکلات اصلی شهرهای کوچک و میانی را مشکل بدهی آنها به سازمان تامین اجتماعی ذکر کرد و افزود: در اولین فرصت قرار است در نشستی با رئیس سازمان تامین اجتماعی داشته و مشکلات و مسائل فیمابین شهرداری‌ها و تامین اجتماعی را برای همیشه حل و فصل خواهیم کرد.

وی همچنین از احصای مشکلات زیرساخت‌ها ، ماشین‌آلات ، تجهیزات شهری و کمبودها و مشکلات شهرداری‌های مشگین‌شهر و تلاش برای رفع آنها خبرداد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.