حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نماز نور چشم مومن است.


» » » » 20 دستگاه اتوبوس شهری اردبیل برای استفاده معلولان مجهز به جک بالابر می شوند

20 دستگاه اتوبوس شهری اردبیل برای استفاده معلولان مجهز به جک بالابر می شوندمشاور استاندار اردبیل در امور معلولان اعلام کرد که یک شرکت با هزینه خود به صورت تهاتری اعلام آمادگی کرده تا20 دستگاه اتوبوس شهری را برای سوار و پیاده شدن معلولان به صورت جک بالابر تنظیم کند و امیدواریم شهرداری اردبیل در این راستا همکاری لازم را داشته باشد.

...

کاوش نیوز: عظیم قهرمانی در جلسه کمیته تخصصی مناسب سازی گفت: همچنین با بهره گیری و الگو برداری از سایر استان ها تهیه و نصب چراغ راهنمای هشدار دهنده ویژه معلولان در برخی چهارراه های شلوغ جزو برنامه های این کمیته خواهد بود.
وی بیان کرد: تعدادی از مساجد و مدارس نیز به صورت آزمونه (پایلوت) توسط دستگاه های اجرایی و شهرداری مناسب سازی می شود تا معلولان ویلچری نیز همگام با سایر مردم بتوانند در این اماکن حضور یابند.
وی تاکید کرد که برای خدمت هرچ ند اندک به جامعه معلولان و جانبازان ، خیابان ها ، مساجد ، مدارس ، اتوبوس ها و ساختمان های اداری در استان مناسب سازی می شود.
قهرمانی ادامه داد: تصور ما این است که معلولیت محدودیت نیست و بیشتر معلولان جسمی حرکتی حتی نخبه هستند و در جایگاه های معتبر کشوری مسئولیت دارند.
وی با بیان ضرورت فرهنگ سازی و حمایت از معلولان گفت: صدا و سیما و رسانه ها با تبلیغات، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مناسب می توانند این قشر از جمعیت را در رسیدن به حقوق اولیه خود یاری رساند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.