حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : بخيل را آسايشى نيست و حسود را خوشى و لذتى نيست و زمامدار را وفايى نيست و دروغگو را مروت و مردانگى نيست.


» » » » ملت ایران در برابر استکبار جهانی ایستادگی خواهد کرد

امام جمعه مشگین شهر با اشاره به تسلط استکبار جهانی بر برخی از کشورهای مرتجع اسلامی گفت: ملت ایران اسلامی با تبعیت از آموزه های قرآنی تا آخر در مقابل استکبار جهانی ایستادگی خواهد کرد.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه های نماز جمعه مشگین شهر ادعای اخیر مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر تغییر رژیم ایران را ادعایی پوچ، بی اساس و تاریخ مصرف گذشته دانست.

خطیب جمعه مشگین شهر گفت: این ادعای وزیر خارجه آمریکا تازگی ندارد و استکبار جهانی از بدو شکل گیری جمهوری اسلامی درصدد براندازی این حکومت بوده و فقط تاکتیک روسای جمهور آمریکا در 40 سال گذشته با هم متفاوت بوده است.

وی همچنین اظهار داشت: مشکل فعلی کشورهای اسلامی عمل نکردن به فرامین قرآن در راستای ظلم ستیزی و عدالت محوری می باشد.

او در ادامه با گرامیداشت نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان به بیان نقش تاثیرگذار وزارت اطلاعات در ایجاد امنیت پایدار در کشور پرداخت .

وی دستگیری 114 گروهک تکفیری ، 116 تیم ضد انقلاب ، 380 تیم قاچاق مواد مخدر و دستگیری ده ها جاسوس زبده را از اقدامات بسیار شایسته وزارت اطلاعات در سال گذشته بیان کرد.

امام جمعه مشگین شهر همچنین با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سپاه به عنوان مولود انقلاب نام برد و از اقدامات این نیرو در عرصه های مختلف نظامی ، امنیتی ، اقتصادی و سازندگی در 40 سال گذشته تجلیل کرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.