حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : سخن طيّب و پاكيزه را از هر كه گفت بگيريد ، اگرچه او خود ، بدان عمل نكند.


» » » » جبهه استکبار با تمام توان به ارزشهای دینی و انقلاب حمله می کند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: جبهه استکبار با تمام توان، انقلاب اسلامی و ارزش های دینی را مورد هجوم قرار داده است، مردم با همراهی مسئولان باید با بصیرت این هجمه ها را خنثی کنند.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زنجان افزود: باید همواره مواظب دشمن بود، برخی از حرکات در کشور صورت گرفته که می خواهد قبح حرکات ارزشی را خدشه دار کند.
وی با اشاره به اهمیت جایگاه مادر و زن در خانواده، خاطرنشان کرد: مادران شهدا با تربیت مناسب خود باعث تعالی فرزندان خود و جامعه شدند و امروز نیز هر خانه شهید یک سنگر پاسداری از شعائر انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام خاتمی به بی حجابی چند زن و دختر در تهران اشاره کرد و گفت: این رویداد که تعدادشان کمتر از انگشتان دست است، به علل مختلف با بزرگنمایی ویژه رسانه های غربی مواجه شد.
خطیب جمعه زنجان تاکید کرد: غرض رسانه های غربی زمانی که راهپیمایی میلیونی مردان و زنان ایرانی، همچنین حضور پرشور در سایر مراسم ها را نشان نمی دهد، به طور کامل نمایان می شود.
وی ادامه داد: رفتار، صحبت ها و محورهای رایزنی وزیرخارجه فرانسه در سفر به ایران، ثابت کرد، نوکر و پادوی آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی است ، او و اربابانش در این سفر با دربسته روبرو شدند و جمهوری اسلامی ایران درباره موضوعات مطرح شده عقب نشینی نخواهد کرد.
امام جمعه زنجان با انتقاد از برخی اظهار نظرها درباره حج واجب، افزود: سالانه حدود 7میلیون ایرانی برای گردش به کشورهای خارجی از جمله ترکیه می روند، اما زمانی که نزدیک 75 هزار نفر به حج واجب اشاره شده در اسلام می روند، اعتراض ها برای خرج کردن در راه خدا شروع می شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.