حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : محبوب ترین کارها نزد خدا با دوام ترین آنهاست گرچه ا ندک باشد.


» » » » تفرقه مهمترین آفت انقلاب اسلامی ایران است

امام جمعه خمین گفت: تفرقه و نفاق و دوری از آرمان های حیاتبخش نظام جمهوری اسلامی ایران، مهمترین آفت کشور است.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) با محکوم کردن حادثه خیابان پاسداران و تسلیت به خانواده شهدای نیروی انتظامی این حادثه افزود: قوه قضائیه با تمام قدرت و عادلانه، به اقدامات غیرانسانی قانون شکنان، پاسخ قاطع دهد.
وی اظهارکرد: در این حادثه نیروی انتظامی در مقابل قانون شکنان مدارا کرد اما عده ای با برهم زدن نظم و امنیت، چند تن از نیروهای انتظامی و بسیج را مظلومانه به شهادت رساند.
امام جمعه خمین ادامه داد: نیروی انتظامی، 300 نفر از آشوبگران را دستگیر کرد و از قوه قضائیه انتظار می رود که با مسببان این حادثه و کسانی که اموال مردم را تخریب کردند، قاطعانه برخورد کند.
وی در سخنان دیگر خود خواستار حمایت مسئولان از تولید کنندگان شد و ادامه داد: مسئولان با حمایت از تولید کنندگان و جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق به تولید کنندگان کمک کنند.
خطیب جمعه خمین افزود: تولید کنندگان نیز با تولید کالای با کیفیت و رقابتی، به مصرف کننده کمک کنند تا مردم توان و قدرت خرید داشته باشند.
حجت الاسلام حسینی در سخنان دیگر خود به هشتم اسفند ماه روز امور تربیتی نیز اشاره کرد و ادامه داد: مبانی دین مبین اسلام بر تعالی آموزش به ویژه در حوزه تربیت فردی و اخلاقی تاکید ویژه دارد.
وی یکی از مشکلات جوامع بشری را فاصله گرفتن از اخلاق اسلامی بیان کرد و افزود: تلاش شود فرزندان با اخلاق و تربیت اسلامی آشنا شوند و در این صورت، بسیاری از مشکلات جامعه حل می شود.
خطیب جمعه خمین در سخنان دیگر خود به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مردم تبریز نیز اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار رهنمودهایی فرمودند که باید سر لوحه کار مسئولان قرار گیرد.
وی با تقدیر از برگزاری آیین های سوگواری حضرت زهرا (س) افزود: از همه دست اندارکاران برگزاری این آیین که با شکوهتر از هر سال برگزار شد، تقدیر می شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.