حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بالاترین درجه بهشت فردوس است و اگر چیزی از خدا می خواهید فردوس را طلب کنید.


» » » » راهپیمایی 22 بهمن، تجدید بیعت با پرچم‌دار انقلاب اسلامی است

راهپیمایی 22 بهمن، تجدید بیعت با پرچم‌دار انقلاب اسلامی استامام جمعه نوشهر گفت : حضور در را‌هپیمایی 22 بهمن، تجدید بیعت با پرچم‌دار انقلاب اسلامی و نشانهٔ وفاداری با آرمان‌های امام راحل و تبعیت از رهبر معظم انقلاب است.

...

کاوش نیوز: حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های این هفتهٔ نماز جمعه نوشهر افزود: به خواست خدا، امسال مردم، از جمله در شهر ما، گرم‌تر از همیشه در راه‌پیمایی شرکت خواهند کرد.
وی تأکید کرد: شکسته شدن حکومت نظامی در 21 بهمن 1357 به فرمان امام خمینی (ره) و با حضور مردم در خیابان‌ها، باعث شد دولت بختیار سقوط کند و ارتش شاهنشاهی تسلیم شود که نشان می‌دهد این انقلاب ریشه در دین مردم و اعتقاد آنان به رهبر دینی دارد.
امام جمعهٔ نوشهر اظهار داشت : در زمان جنگ نیز فتوای امام راحل مبنی بر واجب کفایی بودن حضور در جبهه باعث حمایت مردم از دفاع مقدس شد.
وی گفت : امروز هم اگر مردم برخی مشکلات را تحمل می‌کنند به دلیل گل روی ولی فقیه است ولی باید با فاصله طبقاتی و فساد، مبارزه شود.
امام جمعه نوشهر گفت : انقلاب اسلامی، ارزش‌های ششگانه شامل امنیت، استقلال، مردم‌سالاری دینی آزادی واقعی، عدالت و پیشرفت، علم و فناوری نصیب ایران کرد.
وی افزود : آزادی در رژیم پهلوی، آزادی حیوانی بود و حتی علی امینی، یکی از نخست‌وزیران شاه، در زمانی به فساد رایج در جامعه اعتراض کرده بود.
او ادامه داد: مجلاتی همچون زن روز و سپید و سیاه، عامل گسترش فاسد در بین جوانان بودند.
مشایخ گفت : در زمان شاه زیر سلطه بیگانه بودیم و سفیر آمریکا نخست وزیر را تعیین می‌کرد در حالی که اکنون با وجود خواست آمریکا مبنی بر ظهور داعش، ایران موفق به شکست داعش شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.