حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : دانشمندى كه از علمش استفاده شود ، از هفتاد هزار عابد بهتر است.


» » » » دعواهای جناحی و سیاسی به مثابه سمی مهلک برای جامعه است

دعواهای جناحی و سیاسی به مثابه سمی مهلک برای جامعه استنماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به ضرورت پرهیز از سیاست زدگی و دوری از منازعات سیاسی تاکید کرد و گفت: دعواهای جناحی و سیاسی به مثابه سمی مهلک برای جامعه است.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام علی خاتمی در آیین گرامیداشت بیست و پنجمین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد افزود: برخی معتقدند که نباید کار سیاسی انجام دهند و این در حالی است که پایه و اساس دین اسلام، سیاسی است ولی باید دقت کرد که سیاست زدگی آفت است.
وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی امکان تجربه مردم سالاری دینی را برای ما فراهم کرد، ادامه داد: برخی حرکات ناپخته و نسجیده در نتیجه منازعات سیاسی به ویژه در ایام انتخابات باعث می شود شکاف و فاصله در جامعه ایجاد شود.
امام جمعه زنجان پاسداری از آرمان ها را از کارکردهای مهم مساجد برشمرد و گفت: مساجد ستون خیمه انقلاب هستند و جوانان در کانون های مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج، در کنار ائمه جماعت و هیأت امنا باید در ارتقای آگاهی های دینی و علمی تلاش کنند.
مشاور امور روحانیون ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد نیز در این همایش با بیان اینکه اکنون بالغ بر سه میلیون جوان در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور فعالیت می کنند، گفت: اعضای کانون های مساجد افسران مبارزه با جنگ نرم دشمن هستند.
حجت الاسلام سید علی حسینی خراسانی به تاکیدات رهبر معظم انقلاب پیرامون مقابله با تهاجم فرهنگی اشاره کرد و افزود: در شرایط کنونی باید با توسل به قرآن و اهل بیت، با محوریت مساجد در برابر توطئه دشمنان ایستادگی کنیم.
یوسف عباسی، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان تعداد کانون های مساجد استان نیز در این مراسم با بیان اینکه در زمان حاضر 349 باب کانون فرهنگی هنری در مساجد این استان فعال هستند، گفت: اکنون هشت کانون دانشگاهی، 18 کانون تخصصی، 8 مرکز خانه دیجیتال، 600 مرکز مجری طرح تلاوت نور، 57 کتابخانه مخزن دار و 25 خانه نور در سطح استان فعالیت می کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.