حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : از نفرين مظلوم بترسيد كه چون شعله آتش بر آسمان ميرود.



امام جمعه موقت زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: خروج آمریکا از برجام به نفع ایران است و سبب تقویت اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی می شود.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام احمد راهداری در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نمازجمعه زاهدان با اشاره به اقدام اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اظهار داشت: اخیرا نتانیاهو فیلمی را با مضمون ساختن بمب توسط ایران و کلاه گذاشتن برسر اجلاس 5+1 به دنیا نشان داد.
وی افزود: نشان دادن حق به جانبی ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مساله تصمیم گیری برای برجام، هم صدا کردن اروپا با ترامپ و رفع شدن نگرانی رژیم صهیونیستی و عربستان از قدرت ایران مهمترین اهداف نتانیاهو از پخش این فیلم بوده است.
وی ادامه داد: مسئولان ارشد نظام جمهوری اسلامی وظیفه دارند در سایه صحبت های رهبر معظم انقلاب تصمیم یکسانی را در این رابطه به دنیا مخابره کنند.
خطیب جمعه زاهدان تصریح کرد: خروج آمریکا از برجام به نفع ایران اسلام است و سبب تقویت اقتصاد مقاومتی و تکیه بر تولید داخل می شود و در این شرایط باید ایران همکاری های اقتصادی خود را با کشورهای همسایه بیشتر کند.
حجت الاسلام راهداری افزود: لازم است کاهش واردات از کشورهای اروپایی به مثل آلمان، انگلیس و فرانسه و تشکیل بلوک های جدید اقتصادی در منطقه در دستورکار قرار گیرد.
وی با قدردانی از زحمات سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: عزیزان وزارت اطلاعات با توجه به سختی کار بسیار نمی توانند خود را نمایان کنند و تا پای جان برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و حفاظت از امنیت ملت ایران پیش می روند.
وی اظهار داشت: نیروهای وزارت اطلاعات بدون وابستگی به هیچ حزب و گروهی حافظ اسرار مردم و افشاگر توطئه های دشمنان هستند.
وی از نیروهای وزارت اطلاعات درخواست کرد در دادن پست ها دقت داشته باشند تا یک انسان با لیاقت و قابلیت، مدیر، مدبر و دلسوز نظام و انقلاب از فیلتر گذشته و مسئولیت لازم را برعهده گیرد.
امام جمعه زاهدان در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت ولادت با سعادت منجی عالم بشریت امام زمان(عج) گفت: تمام دنیا به خصوص انبیا صاحب کتاب، شریعت و قانون ماموریت داشتند که حضرت محمدمصطفی(ص) آخرین پیامبر الهی را به دنیا معرفی کنند.
حجت الاسلام راهداری افزود: حضرت محمدرسول الله(ص) نیز وظیفه داشت تا مهدی موعود(عج) را به دنیا معرفی کند تا مردم بدانند در زمان ظهور این حضرت حکومت عدل الهی در سراسر جهان حاکم می شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.