حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نه من و نه گویندگان قبل از من کلمه ای پر محتوا همانند لا اله الا الله نگفته ایم.


» » » » مواضع دفاعی ایران قابل مذاکره نیست

مواضع دفاعی ایران قابل مذاکره نیستامام جمعه خلخال گفت: مواضع دفاعی ایران اسلامی در هیج شرایطی قابل مذاکره با آمریکا و دیگر کشورهای غربی هم پیمان این کشور نیست.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام امیر رشتبری در خطبه های نماز جمعه خلخال افزود: همانطور که مخالفت ایران اسلامی با هر گونه مذاکره در خصوص مواضع دفاعی کشورمان از قول رهبر معظم انقلاب اسلامی، رئیس جمهوری و دیگر اعضای دولت به صراحت اعلام شده تلاش آمریکایی ها برای فشار بر روی ایران و نشاندن مسئولان کشورمان در پای میز مذاکره در زمینه فعالیت های دفاعی بی نتیجه است.
وی با اشاره به سفر اخیر وزیر امور خاجه فرانسه به کشورمان گفت: این سفر که با هدف استفاده از هم پیمانان آمریکا برای زیر فشار گذاشتن مسئولان کشورمان و تن دادن به نشستن در پای میز مذاکره با آمریکا طرح ریزی شده نتیجه ای نداشته و آمریکا به هدف خود در ترساندن ایران برای رضایت به مذاکرات دفاعی و یا تلاش برای کنار رفتن از برجام دست نخواهد یافت.
وی با قدردانی از مواضع مقتدرانه رئیس جمهوری کشورمان و دیگر اعضای دولت در مقابل زیاده خواهی آمریکا اظهار کرد: ایران اسلامی همانطور که بارها از زبان مسئولان نظام گفته شده نیازی به کسب مجوز از آمریکا برای حضور در منطقه به خصوص حمایت از کشورهای مظلوم مسلمان نداشته و نخواهد داشت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت سالروز تاسیس بنیاد شهید و هفته بزرگداشت شهدا گفت: بنیاد شهید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و حفظ دستاوردهای با ارزش شهدای گرانقدر انقلاب نقش بسیار مهمی داشته و این نقش همچنان باید به قوت خود در جامعه باقی بماند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.