حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : پنهان كننده كار نيك (پاداشش) برابر هفتاد حسنه است و آشكاركننده كار بد سـرافكنـده است و پنهان كننـده كـار بـد آمـرزيـده است.


» » » » آمریکا چهره درنده خود را به نمایش گذاشت

 آمریکا چهره درنده خود را به نمایش گذاشتنماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: آمریکا با جریمه یک موسسه امدادی اروپایی به خاطر کمک به مین زادیی در مناطق مرزی ایران در واقع چهره درنده و حیوانی خود را به نمایش گذاشت.

...

کاوش نیوز: آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های نماز جمعه اردبیل افزود: این موسسه نروژی که در مناطق مختلف جهان برای خنثی سازی مین های باقی مانده از جنگ ها فعالیت می کند به تازگی مورد غضب دولت آمریکا قرار گرفته و به خاطر فعالیت در ایران جریمه شده است.
وی بیان کرد: این امر نشان می دهد که با دشمنی که پایبند هیچ اصول انسانی نبوده و با بشریت نامحرم است مواجه هستیم .
آیت الله عاملی اضافه کرد: ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، به عنوان یک تاجر خوب عمل می کند، نگاه او صرفا نگاه مادی بوده و غیر از آن چیزی نمی بیند.
خطیب جمعه اردبیل افزود: طرح خروج از سوریه و اخذ چهار میلیارد دلار از آل سعود برای ماندن کوتاه مدت در سوریه نمونه ای از نگاه تجارت مدارانه ترامپ است و اگر پول هایی که شیوخ خلیج فارس اینگونه هزینه می کنند برای اقتدار امت اسلامی صرف می کردند، عالم اسلام بر دنیا سیادت می کرد.
آیت الله عاملی اضافه کرد: باجی که آمریکا از کشورهای عربی می گیرد فقط از جنس پول نیست، واشنگتن امنیت آنها را به شرطی تامین می کند که اسرائیل را به رسمیت شناخته و با آن رابطه رسمی برقرار کنند.
او گفت: آخرین اقدام رژیم آل سعود در این زمینه اقدام بن سلمان در اعلام حق حیات و سکونت برای اسرائیلی ها در فلسطین اشغالی بود و این به منزله به رسمیت شناختن اسرائیل است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.